Saygı ve sevgi çerçevesinde fikrimizi belirtelim?

Erkekler her kulvarda biz varız deyip erkekler biraz daha üstün hakka sahip olsun sözü geçsin istiyorlar. Bu düpedüz eşitsizlik. Aynı şeyi kadın isterse feministler kadın üstünlüğü istiyor diye ağlarlar. Biz kadınlar da tamirhanede sanayide regl günlerimizde çalışmak istiyoruz. Erkeğin yaptığı işi biz de yapabiliriz. Erkek maddi durumu iyi olmayınca eşinin maaşını da alıyor ortak harcıyorlar eşitlik olsun diyorlar ama benim sözüm daha çok geçsin. Bakın erkekler üstünlük istemek karakter sorunudur aynı şey kadınlar için de geçerli üstünlük istemek saçmalıktır
Saygı ve sevgi çerçevesinde fikrimizi belirtelim?
Cevapla