Bazı erkekler Feminizm düşmanı oluyor. Doğru Feminizm ise kadın erkek eşitliği. Yanlış ise erkeklere göre kadına tanrı gibi tapanlar var. Erkeklerin en büyük korkusu beta erkek olmak. Beta olmayın feminist kadınlara saygı duymayın üstünlük elde ediyorlar kadınlara tanrı gibi tapılıyor diyorlar. Feminizm ana amacı kadın erkek eşitliği ama bazen evet kadın üstün haklar elde edebiliyor. Bu da erkeklerin zoruna gidiyor. Kadınlara düşman erkekler var. Beta olmayın kadınlar feministse saygı duymayın diyen erkekler var. Kadınları kıskanıyorlar. Ben bir erkek üstün haklar elde ettiğinde eşitlik olmasa da erkeğe tanrı gibi taptılar diye zoruma gitmiyor. Ama erkeğin bu zoruna gidiyor. Neden kadınların pozitif ayrımcılık görmesi size batıyor? Kadına tapıyorlar biz de eşitlik istiyoruz derseniz haklısınız ama kadınlara niye saygısız davranırlar bir kadın erkeğe saygısız davranmadıysa
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aile & Toplum konusunda 827 cevap paylaştı. Yanılıyor olabilirim ama sizin de yanlışınız olabilir, kadın erkek eşitliği veya denkliği zaten bu işin normali, doğası bu yani olması gereken bu ve kamu nazarında da kadın-erkek eşitliği zaten mevcut, miras kaldığında bir kadın çıkıp desin mahkeme bana yarım pay erkek kardeşime 2 pay verdi diye? Feminizm kadını üstün tutmaktır, erkeksiz de yaşanabileceğini savunan hatta isim cisim gözetmeksizin erkeklere kötü gözle bakan bir ideolojiye dönüşmüştür. Eşitlikse hepimiz feministiz zaten bunda bir sıkıntı yok ama bu ideolojide olay eşitlik değil. Kanunlara da bir itiraz yok zaten ortada, ben dinsiz adamım hadi cesaretleri varsa kadını büyükbaş hayvandan daha değersiz gören dini eleştirsin feministler de görelim. Kadına hak ettiği değer verilmiyorsa bunun sebebi yasalar değil, Türk ırkı desen hiç değil çünkü orta Asya Türklerinde kadın erkeği ile yan yana at koşturur ve hükümdar eşi kocasıyla eşit hükümdarlık yapabilirdi yani sözü dinlenirdi. Hanım kelimesinin ortaya çıkış hikayesini de iyi bilirsiniz sanıyorum. Ne zaman Araplaştık, ne zaman Türklere Talkan ve Curcan katliamları ile Arap mitolojileri dayatıldı, kadın işte o zaman dini, örf, adet ve kültürel olarak değersizleşmeye başladı. Peki tamam başka pencereden bakayım, bizim memlekette ne yalan söyleyeyim öyle aman aman bir feminist eylemler yok. Batılı ülkelerde var, orada da İslam yok haliyle ama orada nedir peki kadınların derdi? En batılı, en modern ülkelerde dibine kadar eşitlik varken kısacası eşitliğin olduğu yerde feministler eşitlik istiyor olabilir mi sizce? Kocan değil mi döver de severde diyen, kızını dövmeyen dizini döver sözlerinin çıkış noktası olan bizi geç hadi, Avrupa'da neyin eşitsizliği sizce bu?
05 Yorumla
Soran1 yılKadınlar erkeksiz yaşayabilir. Bir kadın kariyer yapıp okulda müdür olup ya da savcı olup mahkemede hakim olup evde bütün işleri yapıp eve gelince çocuk yapıyor
Soran1 yılAma bir erkek ev işi bilmiyorsa yapamaz kadın doğası gereği erkekten üstün. Erkek egosu var diye benim sözüm geçsin diyor sanayide madende kadın çalışmasın biz çalışalım erkek bu yüzden üstün olsun diyor
Soran1 yılKadın erkekten üstündür zaten. Yine de kadın eşitlik adalet istiyor ve bu erkeğin işine gelmiyor gelmez de
Soran1 yılÇünkü sizinle eşit olursak pozitif ayrımcılık olacak kadınlara kadınlar iş hayatında regl izni alsa kadınlar üstün haklar elde etti diye çemkireceksiniz madem eşitlik diyor erkekler bir erkekte çocuk doğursun da görelim
- 1 yıl
Artık monoloğunuzun sonunda iyice çirkefleşmişsiniz, çok yazık. Erkek çocuk doğursun ne demek? Bizde sizin gibi iğrençleşip o zaman kadınlarda okşayıp büyütsün falan mı diyelim? Fizyolojik şeyler üzerinden aklınızca üstünlük kurduğunuzu mu iddia edeceksiniz bu ne laubalilik bu ne üslupsuzluk? Üstünüz diyor hala, net olarak iğrenç ucube bir feministmişsiniz tebrik ederim. Yazmayın, böyle leş ağızlı tipler ile diyalog kurmak istemiyorum.
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. apla o kadar cok dolandirmissin ki soruyu anlamak icin 3 kere okudum. ama hala neyi sordugunu ve neyi savundugunu anlamadim.. Feminizm ne mi diye soruyorsun yoksa erkekler neden feminizme karsi mi diyorsun? yoksa esitligi erkekler istemiyor mu diyorsun.. valla ben pozitif ayrimcilik istemiyorum.. kadin doguruyor regl oluyor vs diye bi ayrim olmasin mesela.. son ana kadar ess ek gibi calissinlar cocuk dogar dogmaz en fazla 20 gun sonra ise donsunler.. mesela cop kamyonlarinda foseptik arabalarinda madencilikte agir insaat isciliginde de is hayatina katilsinlar.. bunun karsiliginda erkek bulasik makinesini kullanarak camasir makinesini kulanarak evi silsin temizlesin.. arada yemek yapsin hatta ev arkadasi gibi yasasin evliler.. 3 gun biri yemek yapsin digeri bulasik yikayip evi toplasin 4 gun digeri.. cinsel iliski ise acik olsun.. mesela.. demi isteyen istedigiyle olsun..
04 Yorumla
Soran1 yılBen üstünlük istemiyorum zaten kadınlar çantasında ped bulundursun iş yerinden izin almasın regl oldu diye çok haklısın. Türkiye’ye bak erkeklerin hakkı bazen daha fazla olabiliyor ama biz erkeklere saygısızlık etmiyoruz kadın bazen eşitlik isterken üstün bir hak elde ettiğinde erkek kuduruyor saldırıyor kadına
- 1 yıl
ne ustunlugu ablacim ne kizmasi.. erkek sadece ifade etmekten yoksun.. beynin o kismi calismiyor.. erkek adalet istiyor ustunluk degil.. hayat musterek ise herkes her halti birlikte yapacak ay boynum ay karnim demeyecek.. o da tatil plani yapip kira elektirik odeyecek baglatacak vs vs oteki de ev islerinde uzerine duseni yapacak.. hee erkek her istediginde de yatagina gelecek erkek de tatmin edecekk.. bu bu kadar basit ama kadinlarin kafa pek buna basmiyor.. o yuzden kadina da pek saygi duyulmuyor.. cok laf az is var.. sonuc yok..
Soran1 yılEvlenince zaten maaş ortak kullanılması lazım her şeyi erkek öderse bunun neresi eşitlik
- 1 yıl
bak olay sadece maddiyat degil.. para cidden kazanilir.. oyle ya da boyle kendini gecindirecek kadar paran olur.. onemli olan kendilerinden ne kadar verbildikleri.. esitlik baska birsey adalet baska.. ortak hedefler ve bu hedeflere yuruyebilecek guc birligi.. yoksa yooookkk sen istedigin kadar yirtin..
Eşitlik adalet değildir
Toplumun belirlediği yargılara göre değil mantkgimin bana söylediği şey bu
Adaletli olmak yargı anlamında ve toplumsal tüm alanlarda da sadece kadın ve erkek olarak değil, çocuk yaslı, genç, bebek, herkes e adaletli her canlıya adaletli olmak
Doğru olan budur. Çünkü savunduğunuz eşitlik adaleti beraberinde getirmiyor ne yazık ki
03 Yorumla
Soran1 yılEşitlik adalettir kadınlar biraz pozitif ayrımcılık alacak diye bu eşitsizlik olmuyor o zaman erkek de her ay regl olsun iş yerinden izin alsın eşit olsunlar
- 1 yıl
Eşitlik eğer adalet olsaydı bir çocukla aynı yargılanmak bir akıl hastası ile aynı yargılanamak bir yaslı ile aynı yargılanmak gerekirdi. Ama değil
Adalet, kişinin ihtiyaçlarını ve özelliklerini fark edip ona göre davranmaktır.
Eşitlikle ilgili bir örnek vereyim bir hastaneye gittiğimizde yaslı bebek çocuk gibi tüm hastların bekleyen sıradjna göre sırasıyla müdahele edilmesi eşitliktir yaslı ile genç çocuk herkes eşittir evet ama adalet ise, o anda hangi hasta acil durumda ise ilk önce ona müdahale edilmesidir.
Şimdi bu örneği günlük hayatta düşünelim, erkek ve ksdına eşit miktarda agırşıkta poset tasıtmaktan eşitliktir ama adalet değildir. İkisini yarısa eşit sokmak eşitliktir ama adalet değildir. Burada üstün ya da eksik yok
Yapay Zeka Cevapladı
Feminizm, aslında kadın ve erkeğin eşit haklara sahip olmasını savunan bir akım. Ancak, bu konuda yanlış algılar ve aşırılıklar kişi bazında olabiliyor. Erkeklerin bazı durumlarda kendilerini ezilmiş hissetmeleri ya da feminist kadınlara karşı saygısızca davranmaları, çoğu zaman toplumda var olan yanlış öğretim ve önyargılardan kaynaklanıyor. Pozitif ayrımcılık konusuna gelince, bu uygulamalar sadece tarihsel olarak dezavantajlı konuma düşmüş insanların hayatlarını eşitlemeye yönelik bir adım. Amaç kimseye üstünlük vermek değil, hakkaniyeti sağlamaktır. Her iki tarafın da birbirine saygıyla yaklaşması, iletişim ve empati kurması çok önemli. Sadece kadın ya da erkek değil, hepimiz biriz ve birbirimize destek olmalıyız. 💕✨
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
9Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 1 yılöyle erkekler cahildir
10 Yorumla Eşitlik istemiyorlar çünkü. Binlerce yıldır süren düzen (ataerkillik, aslında ilkellik) devam etsin, rahatları bozulmasın istiyorlar.
Çünkü kendilerini geliştirmeleri, öğrenmeleri, haketmeleri gerekecek o hakları..
şu an hiçbir şey yapmadan sırf cinsiyetleri erkek diye sahip olabiliyorlar. Bundan vazgeçmek istemiyorlar.
Biz, kadınlar olarak bu konuyu onların inisiyatifinden ve tekelinden çıkarmadığımız sürece bize huzur yok..
19 Yorumla
Soran1 yılHer kulvarda biz varız deyip erkekler üstünlük istiyorlar bir kadın da tamirhanede çalışabilir yani ya da gider sanayide çalışır her şeye cinsiyetçi gözle bakıyorlar
Soran1 yılErkekler eşitlik istemiyorlar üstünlük olsun sözleri geçsin kadınlar pozitif ayrımcılık etmesin istiyorlar
Soran1 yılKadını sanayide tamirhanede dışlıyorlar onlara göre erkek işi
- 1 yıl
Eşitlik adalet midir peki? Kadın erkek gerçekten fiziksel psikolojik ve biyolojik olarak eşit midir?
Eşitlikle ilgili bir örnek vereyim bir hastaneye gittiğimizde yaslı bebek çocuk gibi tüm hastların bekleyen sıradjna göre sırasıyla müdahele edilmesi eşitliktir yaslı ile genç çocuk herkes eşittir evet ama adalet ise, o anda hangi hasta acil durumda ise ilk önce ona müdahale edilmesidir.
Şimdi bu örneği günlük hayatta düşünelim, erkek ve ksdına eşit miktarda agırşıkta poset tasıtmaktan eşitliktir ama adalet değildir. İkisini yarısa eşit sokmak eşitliktir ama adalet değildir. Burada üstün ya da eksik yok
Eşitlik değil adalet konuşulsun algı oyununa gelmeyin.
Lütfen mantık ve kalp süzgecinden geçirinde konuşun - 1 yıl
@Zeyzeyy12
Hak ve özgürlükler bazında gerçek anlamda eşit olabiliriz mesela.
Hani biz sosyal varlıklarız, devletimis de sosyal ya, toplumsal fırsat eşitliği anlamında gerçekten eşit olabiliriz ve olmalıyız.
Feminizmin savunduğu eşitlik de bu eşitlik.
Yoksa biyolojik anlamda bir sürü yapısal farklılık varken kadın ve erkek eşittir demek ahmaklık olur.
Bu iki cinsiyeti iki zıt kutup olarak tamamen ayrıştırmaktansa uyum ve barış içinde, orta yolu bulup, beraber yaşamak da insanlığın yaşama bir borcu aslında..
Eğer birileri bizden bir şeyler için hesap soracaksa önümüze sayısız nimetleri, fırsatları sunduğu halde elimizin tersiyle ittiğimiz yaşam sormalı.. - 1 yıl
Eşitlik adalet değildir
Toplumun belirlediği yargılara göre değil mantkgimin bana söylediği şey bu
Adaletli olmak yargı anlamında ve toplumsal tüm alanlarda da sadece kadın ve erkek olarak değil, çocuk yaslı, genç, bebek, herkes e adaletli her canlıya adaletli olmak
Doğru olan budur. Çünkü savunduğunuz eşitlik adaleti beraberinde getirmiyor ne yazık ki.
Verdiğim örnekten anlayabilirsiniz
Bi karar vermelisiniz , kadın erkek eşitşiğinden yanamısınız yolsa kadınlara pozitif ayrımcılık yapılmasından yana mı? Kadınkara pozitif ayrımcılık derseniz bu feminizme aykırı bir durum çünkü feniminizm kadın erkek eşitliğime dayanıyor. Bu durumda feminiztlerin bu adalet önünde kadınlara pozitif ayrımcılık yapılmasına karşı çıkması gerekmiyor mu?
119 Yorumla
Soran1 yılBak biz Feminizm deyince gerçek Feminizm eşitlik oluyor ama bazen kadınlar üstün haklar elde edebiliyor bu durumda kadın erkeğe saygısızlık etmediği halde erkek hırslanıp kadına saldırıyor
Soran1 yılBen feminist olmama rağmen erkek bazen üstün hak elde ettiğinde adama saldırmıyorum
- 1 yıl
Ama bu doğru değil. Yani adalet karşısında herkes eşit olmalı yani kadının erkeğe üstün ya da erkeğin kadına karşı üstünlüğü olması adil bir düzen değil. Feminizmin buna karşı durması gerekiyor eğer adil bir düzenden yanaysa feministler. Yoksa adil olmayan bir şeyi hedefliyor feminizm demektir.
Soran1 yılTabiki eşitlik olması lazım. Ama bazen iş hayatında patron kadına biraz fazla hak verdi diye suç kadının değil eşitsizlik yapan o patronsa erkek neden kadına saygısızlık ediyor
- 1 yıl
Bahsettiğim kanunlar önümde adaletsizlik olması. Mesela bir kadın mahkemeye gidip bu adam bana taciz etti dese adamı hapse atarlar ama bir kadın adamı taciz ettiğinde adam gidip mahkemede bu kadın beni taciz etti dese kadını hapse atmazlar delil isterler. Bundan dolayı kadınlar bu kanun açığından faydalanıp canı sıkıldıkça hoşlanmadıkları erkekleri şikayet edip hapse attırabiliyor. Bu adil bir durum değil ve feminizmin bu adaketsizliğe karşı çıkması gerekiyor. Adam kadını hiç taciz etmemiş olsa bile sıf kadın dedi diye hapse girebiliyor bu çoo adaletsiz.
Soran1 yılBir adam ta taciz edildim diyebilmeli
Soran1 yılNe kötü kadınlar var haklısın
Soran1 yılEşitlik diyorsun da o zaman erkekler de doğursun. Kadın üstün doğuyor sizden çünkü hem erkek hem kadın doğuruyor sen her ay regl görmedin diye iş hayatında kadın regl izni aldı diye kadın üstün hak elde etti diyemezsin sen de regl ol sen de izin al. Eşitlik olması için pozitif ayrımcılık şart. Eşin çocuk doğurunca eşin iş izni alacak çocuğa bakacak madem eşitlik sen de işten izin al ya da part time işte çalış sen de çocuğa bak eşinle yarım gün eşin yarım gün sen bak
Soran1 yılFeminizmden korkuyorsunuz çünkü eşitlik adalet diyen erkek bile erkek biraz üstün olsun sözünü geçirsin biz sanayide çalışıyoruz kadın çalışmaz her kulvarda öndeyiz deyip gururlanıp kibirleniyor
Soran1 yılKadın erkek eşit olsa erkeğin sözü geçmez ortak karar alırlar. Bu da sizin işinize gelmez. Türkiye’nin eğitim seviyesi düşük. Bir de islam Arap masalı uyduruyorlar dinen erkek üstün diye. Kadın erkek eşitliği olursa kadın bazı üstün haklar elde eder ve sizi geçer diye korkuyorsunuz. Kadın ya sizden daha başarılı olursa diye. Ademe Havva elmayı yedirdi kadınlar zeki az bile çalışsa sizden daha başarılı olurlar. Gidin Afganistana kadın hakları her gün eriyip bitiyor. Erkekler kadınları kısıtlıyor kadınlar burka giyiyor eğitim yasak. Kapıdan dışarı çıkamıyorlar. Kadınlar eşit haklara sahip olsalardı eğitime iş hayatına katılırlardı ve sizden daha başarılı olurlardı. Özgüveni olmayan erkeklerin bu zoruna giderdi. Erkeğin korkusu kadın üstün olursa diye. Kadın erkek eşit bile olursa kadın da erkek gibi evlenmeden önce cin.. lik yaşar. Erkekler bakir değil ama bakire arıyorlar. Eşitlik olursa kadın erkek arasında kadınlar da cinsel deneyim sahibi olur ve evlendikten sonra kadın erkeğin cinsel yetersizliği olursa onu beğenmez bir de erkeğin egosu incinir evlenmeden önce eşi geçmişi iyi olmazsa kıskançlık özgüven sorunu yaşar
Soran1 yılErkek korkuyor erkek evlilikte yetersiz olursa yatakta kadın onu beğenmezse kadın onu değil eski erkek arkadaşını seçerse diye. Erkek düşünüyor ki ya ben kadının eski erkek arkadaşı kadar iyi olamazsam yatakta bu da özgüvensizlik doğuruyor
- 1 yıl
Feminizm kadın erkek eşitliği diyordun ama yazdıkların femünizme çok ters şeyler. Sen feminizmi savunmuyorsun tam tersi kadınmerkek eşitliğinden yana değilsin. İşte gerçek feminizmin seni gibi eşitsizliği düşünen kadınlara da tepki göstermesi gerekir. Adil bir eşitlik peşinde değilsin belliki. Benim kıstasım adalettir ve afalet karşısında eşit sayılmıyırsak o halde feminizm filan yalan yani siz koca bir yalanın arfına sığınmaya çalışıyorsunuz demekki.
- 1 yıl
Eşitlik adalet değildir
Toplumun belirlediği yargılara göre değil mantkgimin bana söylediği şey bu
Adaletli olmak yargı anlamında ve toplumsal tüm alanlarda da sadece kadın ve erkek olarak değil, çocuk yaslı, genç, bebek, herkes e adaletli her canlıya adaletli olmak
Doğru olan budur. Çünkü savunduğunuz eşitlik adaleti beraberinde getirmiyor ne yazık ki.
- 1 yıl
@Zeyzeyy12 zeynep haklısın evet. Bu nedenle kanunlar karşısında eşit olmak zorundayız ancak onun dışında kadın erkek çoluk çocuk arasında hiçbir zaman eşitlik olamaz zaten. Herkesin fizyolojik ve eğitim durumuna ve statüsğne göre birbirinden artı veya eksi fatklılıklatı yani eşitsizlikleri mutlaka olacaktır. İştr bu da feminizmin bir balon olduğunu gösteriyor. Zaten ingilterede feminizmin en başını çeken teyzelerden birinin yıllar aonraki kapak gibi itirafı herşeyi açıklıyor. Bir gaza gelip feminizmi yıllarca savunmuş ama bu gün ulaştığı feminik noktanın aslında mutluluk ve huzur getirmediğini ve yanlış yaptığını itiraf eden bir yazı kaleme almış.
- 1 yıl
Cinsiyetsizleştirme politikası olduğunu düşünüyorum mantıken kadın ve erkek zaten eşit değildir. Eşit olmayan bir varlıga eşit muamele yapmak Adaletsizliktir mesela sizin eksik olduğunuz yönleriniz üzerinden size iş versek bu size adaletsizlik olur, bizim eksik olduğumuz yönler üzerinden bize iş verseniz buda adaletsizlik olur. Mesela, bir kadın eğer sürekli ağırlık tasayacagı bir iş yaparsa fizyolojik olarak uygun olmadığı için bu onun rahmine kadınlık organlarına zarar vermeye başlar zamanla.
adaletli olan kimin hangi yeteneği varsa ona yönlendirmek yapısını dikkate almak bu saygıdır işte - 1 yıl
@Zeyzeyy12 işte bu eşitsizlikleri de kullanıp adaletsiz bir şekilde pozitif ayrımcılığa dönüştürme çabası aile yapısına saldırı niteliğinde politik davranışlar ve bahsettiğiniz cinsiyetsizleştirme projeleri hepsi bütün halde işleniyor tüm dünyada. Sadece ülkemizde değil tüm dünyada aileler bundan rahatsız.
- 1 yıl
Evet hepimizin bir cinsiyeti var bunu niye inkar edelim ki. Kadın erkek ayrı yaratılışta olmasa dünyaya bir bebek gelmezdi ki birbirlerine ihtiyacları var kimse üstün ya da almak ya değildir
Pozitif ayrımcılık konusunda ise, şunu düşünüyorum kadında erkek de pozitif olarak adaletli şekilde ihtiyaçları karsılanmalıdır.
Her iki tarafında, bencil davranmadan hem kadına hem de erkeğe adaletli olmak
Neden kimse adalet konuşmuyor herkes bir eşitliktir tutturdu gidiyor
Kapitalizm planı işliyor tıkır tıkır - 1 yıl
@Zeyzeyy12 evet en başından beri yorumlarımda adil olmaktan bahsediyorum zaten
1 yılGerçek feminizme karşı değiliz bazı kadınlar eşitlik için değil kadınları daha çok yükseltmenin derdinde.
24 Yorumla
Soran1 yılYükselse de bir şey olmaz bazen erkekler de bazı konularda fazla haklara sahipler ama biz onlara saygısızlık etmiyoruz
Soran1 yılBir erkek ona kadın saygısızlık etse de kendini savunsa haklı ama kadın sırf ondan bazı konularda üstün haklar elde etti ve feminist diye ona saldırıyor
- 1 yıl
Erkekler bazı konularda tabi daha fazla hakka sahip olacak her kulvarda biz varız çünkü kadınların hakkını yemiyorum ama bizim biraz daha fazla sözümüzün geçmesi lazım
Soran1 yılFikrine saygı duyarım ben bir erkek fazla hakka sahip diye saldırmadım sizin sözünüz geçecekse bu eşitlik değil üstünlük oluyor aynı şeye kadınlar sahip olsa istemiyorsunuz kadın egolu baskıcı oluyor ama kendinize üstünlük istiyorsunuz halbuki insan olmak kadın erkek cinsiyetle alakalı değil
yanlış bilgiledime yüüznden fenizm karışıtı olduk
22 Yorumla
Soran1 yılGerçek Feminizm kanka kadın üstünlüğü değil ama tüm erkekler de üstünlük istiyor benim sözüm biraz fazla geçsin diyor
Feminizim esitlik değildir
Çünkü feminizm mantıksız ve adaletsizdir. Hatta kötüdür bile diyebilirim.12 Yorumla
Soran1 yılHayır Feminizm eşitliktir bazı kadınlar feminizmi yanlış kullanıp üstünlük elde etmeye çalışıyor herkes doğru feminist değil
- 1 yıl
Eşitlik adalet değildir
Toplumun belirlediği yargılara göre değil mantkgimin bana söylediği şey bu
Adaletli olmak yargı anlamında ve toplumsal tüm alanlarda da sadece kadın ve erkek olarak değil, çocuk yaslı, genç, bebek, herkes e adaletli her canlıya adaletli olmak
Doğru olan budur. Çünkü savunduğunuz eşitlik adaleti beraberinde getirmiyor ne yazık ki.
Verdiğim örnekten anlayabilirsiniz
Ben şahsen itaatkar beta birisiyim içimde, henüz alfa bir kadın ile tanısmadım o günü sabırsızlıkla bekliyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılFeminist olarak size katılıyorum oyle kisiler eziktir aksi iddia edilemez
00 Yorumla40 bin sene sonra bile neyi tartışıyoruz :)
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBu yorumda konuşması zor bir konu
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,3b cevap paylaştı.
1 yılFenerbahçe başkanı özür dilemez!
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer