Fikrinizi belirtir misiniz? Lütfen?

Bazı erkekler Feminizm düşmanı oluyor. Doğru Feminizm ise kadın erkek eşitliği. Yanlış ise erkeklere göre kadına tanrı gibi tapanlar var. Erkeklerin en büyük korkusu beta erkek olmak. Beta olmayın feminist kadınlara saygı duymayın üstünlük elde ediyorlar kadınlara tanrı gibi tapılıyor diyorlar. Feminizm ana amacı kadın erkek eşitliği ama bazen evet kadın üstün haklar elde edebiliyor. Bu da erkeklerin zoruna gidiyor. Kadınlara düşman erkekler var. Beta olmayın kadınlar feministse saygı duymayın diyen erkekler var. Kadınları kıskanıyorlar. Ben bir erkek üstün haklar elde ettiğinde eşitlik olmasa da erkeğe tanrı gibi taptılar diye zoruma gitmiyor. Ama erkeğin bu zoruna gidiyor. Neden kadınların pozitif ayrımcılık görmesi size batıyor? Kadına tapıyorlar biz de eşitlik istiyoruz derseniz haklısınız ama kadınlara niye saygısız davranırlar bir kadın erkeğe saygısız davranmadıysa
Fikrinizi belirtir misiniz? Lütfen?
Cevapla