Sizce ne anlıyodur, yardımcı olabilir misiniz?

Komsumuzun oğlu ama abim sayılır yani benden 5-6 yaş büyük... Bunun sürekli yaptırdığı saçma bi şey var..
sürekli"nefesimi tutar mısın" diyip nefessiz kalana kadar nefesini tutturuyor bana.
Yani ben onu nefessiz bırakıyorum nefesini almasını engelleyip.
Sizce normal mi bunu yaptirması?
Bunun amacı ne olabilir, ne anliyor olabilir ki bundan?
Sizce ne anlıyodur, yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla