Ben öğretmenlik yapıyorum. Arkadaşlarım öğretmenlik bitti, geleceğin için sağlık sektörüne geç hemşirelik oku diyor. Haklılar mı?

Öğretmenlik yaparsan 10 yıl sonra taş yersin tekrardan üniversiteye hazırlan sağlık bölümü oku diyorlar. Hemşireliği tavsiye ediyorlar. Arkadaşlarımı dinlemeli miyim?

Ben öğretmenlik yapıyorum. Arkadaşlarım öğretmenlik bitti, geleceğin için sağlık sektörüne geç hemşirelik oku diyor. Haklılar mı?
Cevapla