Hemşirelik mezunu birisinin işini yapmayıp öğretmenlik okumak istemesi değer mi sizce?

Tıbba ve biyolojiye hiç ilgi duymuyorum aslında. Hemşirelik bitirdim. Hani insanlara yardım etmek vs. bana uygun. Ama teorik kısımları beni boğuyor resmen. Şimdi artık sırf bu yüzden hemşireliği bırakmak gerekir mi. Ogretmenlige daha yatkinim gibi geliyor mesela ama bilemiyorum. Hastane kısmı zevkli aslında hesmireligin.

Hemşirelik mezunu birisinin işini yapmayıp öğretmenlik okumak istemesi değer mi sizce?
Cevapla