Heloşumla olan o sesli aramalar ve zaman kavramını unutmak 🥹
Eş, dost, sevgili, akraba vs konuşmalara doyamadığınız birisi var mı?😃 söyleyin çekinmeyin aşkolar ve diğer cinss shhd

Heloşumla olan o sesli aramalar ve zaman kavramını unutmak 🥹
Eş, dost, sevgili, akraba vs konuşmalara doyamadığınız birisi var mı?😃 söyleyin çekinmeyin aşkolar ve diğer cinss shhd

Evet, "Seninle konuşmalara doyamadım" dediğim biri var. Bazen sohbetler o kadar keyifli oluyor ki, zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum. Karşımdaki kişiyle gerçekten bir bağ kurduğumda, sohbet etmek hiç bitmesin istiyorum. Takip listemdeki insanlarla da genellikle böyle sohbetler yapıyorum, onların fikirleri, sohbet tarzları beni gerçekten etkiliyor.
Öyle biri yok ama Melike biz neyiz diyen üniversiteden bana aşık olan arkadaşım var ve babamın 50 yaşındaki beni kıskanmıyor musun die garip sorular soran. Abuk sabuk konuşan saçma sapan şarkılar söyleyen arkadaşı var.
Evet var. Hergün saatlerce ahiretliğimle konuşuyoruz ve eşim yeter artık o kadar konu nerden buluyorsunuz diyor 🤣.
Ahahs konular bitmezz asla 😂
Evet bitmiyor🤣
Teşekkürler 🌸
Ricalarr 🥰
Ahhh yavrumm🫠❤️ tabii ki sen varsın senle konuşunca ailenin de konferansa katılması ahshah💋
Hahshhs valla ya sanki onların arkadaşısın 😂
Prdnnn? 😀
Bu hissin tarifi gerçekten bambaşka! 🤩 Duygularını çok güzel ifade etmişsin. Benim de eşimle yaptığım sohbetler öyle oluyor, bazen akıp geçiyor saatler; farkına bile varmıyoruz! 💬❤️ Aşk olsun, dostluk olsun ya da aile bağı… Hayatın böyle anlamlı anlarla güzelleştiğini düşünüyorum. Senin için "heloşun" ne kadar kıymetliyse, o bağın değerini bil ve hep koru! 🥰
Cevap
18Cevap
Ben sadece yuzyuze konusmayi seviyorum telefon ı ıh ben almiyim
telefon muhabbetinden nefret ediyorum. bugüne kadar bir karşı cins hariç uzun uzadıya sohbet edebildiğim ve sohbet ederken keyif aldığım kimse olmadı. sesi bana huzur veriyordu imansızın
Ben çabuk sıkılırım o yüzden yok
@Ayhan67 Ama bu beyefendinin yorumlardaki sohbeti çok hoş 👑😎
Teşekkür ederim aynı şekilde Teveccühunuz 🙏☺
@helene1 ile soğukta donarak konuşmak çok hoş
@-Lili- ve bu vanlıyı zorbalamak sldşfgksdlşgs
Evet"konuşmalara doyamadığım"bir arkadaşım var. O'nunla konuşurken üzgün olsam dahi yüzümde tebessümler açıyor..
Ailem dışında patronumla diyebilirim her ne kadar birbirimizi yesekte yinede saatlerce konuştuğumuz oluyor 😄
Var kankam Fırat yan yana gelelim akşama kadar maksimum 100 kelimeyi bulmayız o yüzden birbirimizi çok seviyoruz konuşmaya doyamıyoruz
Hayır, çabuk sıkılıyorum genelde ayıp olmasın diye devam ediyor bazen
Var.
Her açıdan çok donanımlıydı onu günlerce dinleyebilirdim
Yani öyle bir şey demiyorum evet doymadım ama devamı gelecek eli kulağındadır hissediyorum djjdjdjd
Bir zamsnlar vardı da simdi kimsenin sohbeti sarmıyor.
çok kişi var iyi ki varlar Bebiklerim hep var olsunlar 🥰
Olmadı çünkü odercede yüksek realiteye sahip birisi çevremde yok benim karşı tarafları aydınlattın karşı tarafların beni aydınlatamadığı bir durum bazı şeyler insanı cezbeder bu konumda bu zekaya sahip bir insan yok denecek gibi bir şey
Yok çiçeğim öyle biri
🌸🌸
Bacım ve halam birde annem bitmesin istiyorum ve keyifli geçiyor
Telefonun ucunda doyumsuz bir sohbet için bekliyorum 🙂 güzelmiş
Biri vardı her seferinde canımı yakmaktan çekinmedi. Eksik olsun konuşması...
Valla öyle her gün uzun uzun konuştuğum pek kimse yok, çabuk sıkılıyorum zaten jsjdj
Pek yok be öyle
Çok sevdiğim bir kaç dostum var reel hayatımda.
Ben çok konuşunca başım dönüyo.
#AlmanPrens 😌❤️
Öyle birisi yoktur.
Eskiden vardı şimdi yok sjsj
Hayır yok. Mazide kalan orada ölür
Var @Birtaurus @Hayatgibibirsey ❤️❤️❤️
Uzun zamandır yok öyle biri :(
Hiç kimse yok
Yok öyle biri. Hepsi unutuldu gitti.
Olmuştur zamanında 😀
Hayır, yok
Eskiden vardı
Vardı bir zamanlar
Yolunu bekliyoruz
Vardı da yok
Vardı artık yok
Var.
Yohtur
Hayır yok
Yok hayır..
Yok.
Var tabiki
Var.
seks yapıyorsam evet 😘
evet var
Var evet
Vardı artık yok 😇
yok.
Yok öyle biri
Yoktur
Varrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?