AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
Kalsınlar her şeyi paylaşmak gerek dünya malı dünyada kalcak. Her yer herkesin hakkı
aynen. nasıl ki bu ülkede ermenisi rumu şusu busu kalıyorsa onlarında kalmaya hakkı var. uslu duracaklalrsa bir sorun yok
Aynen deme kesinlikle katılmıyoruz farklı düşüncelerdeyiz. Şusu busu kalıyorsa onların kalma hakkıda ne demek ya. Usluluğu neye göre karar vereceksin? Kıstasa bak.
yani onlar da insan. nasıl ki onlar bu ülkede kalabiliyorsa bunlar da öyle kalabilirler. insanlık görevi. vicdanı olan sızlar. tabi ki de iyisi kötüsü var. peki sana bişey sorucam madem bu kadar milliyetçisin ya ermeni din adamlarının türkiyeden toprak talebinde bulunduğunu biliyor msun? ona da bu kadar tepki verdin mi?
Hala aynı şeyden bahsetmiyoruz.
Nasıl onlar bu ülkede kalıyorsa diyemezsin onların çogu burada doğmuş insanlar sonuna kadar bir türkün hakkıysa onlarında hakkı burası onlarında, benimde
he tamam sen haklısın ok
yav ne diyon sen ya ermnilerin bize yaptığını ne çabuk unuttun. l*n daha 20 yıl önce karabağda masum insanlarımızı öldürdüler. ya bişey söylüycem hamile bir kadının bebeğini kasatura ile karnından çıkartmak nedir ya? ya onu geçtim karabağda Azeri çocuğunun erişini yüzmek nedir? Allah'ım ya nasıl bir vicdan ya Allah kahretsin
Karşılıklı olan şeyler savaşlarda çok insanlar oldu. Masum insanları öldürebilirler her savaşta her koşulda her şeyde hep masum insanlar ölebiliyor.
Normal karşılıyorum. Tabi milliyetçi ve ırkçı şerefsizler öldürmek istiyor
evet
gelsinlerde İstanbul a gelmeleri sorun cok geldiler İstanbul a bu da agir yuk oldu İstanbul yerine doguda ya da ic anadoluda olmalilardi
Kalip ulkelerini savunsunlar bizim atalarimizda zamaninda nasil savasarak yurdumuzu mudafaa ettilerse kacmadilarsa onlarda yapsin
Müslüman'a biz yardım etmezsek kim yardım eder? Bırakalım da orda ölsünler mi yani.. Bize yakışmaz.
aynen ya. katılıyorum. asıl insanlık bu gibi durumlarda belli olur
Peki türkmenlere niye sınır kapılarını açmıyorlar
Türkmenlere sınır kapımızı açmasakta her türlü yardım yapılıyor kardeş. Ayrıca Suriye bizim dibimizde bizden başka gidecekleri sağlam bir yer yok.. Bizde onlara kapıyı kapatırsak göz göre göre ölürler..
@devilishkronos
neden bir ara yardım olmadı mı onlara
Buraya gelmeleri bir sey degil de orda vatanlarini savunsalardi keske diye dusunuyorum bizim de bir kurtulus savasimiz oldu topyekun vatan savunuldu kacanlar da vardi ama onlari biz anmiyoruz bile
Yeterince sorunu olan ülkemizin ( terör, güvenlik, eğitim vsvvs) bakamayacağı insanları sadece vatandaşlık verip oy potansiyeli olustursunlar diye alındığını
Arkadaşlar yapmayın lütfen elbette kabul edicez din kardeşiyiz komşusu açken kendisi tok yatan bizim dinimizden değildir
o kadar!
ben param olmayınca tedavi olamıyorum sigortam yok adamla beleş tedavi oluyo Türk olsun benden olsun yeter l. an
Katiliyorum
katılmaman elde değil haklıyım çünkü m. kk
tamam niye atar yapıyon. ayrıca küfür etmen mi gerek
sinir oluyo insan o yüzden
Adam akıllı oturup ülkeyi halkı belaya sokmazlarsa bence bir sorun yok
Adam gibi yardım isteyen el uzatmak Mertliktir onu geçtim insanlıktır.
evet. ama gelen tepkiler genelde onlar hani her yere dağıldı ya ondan rahatsız olanlar var. şimdi haksız da sayılmazlar pek uslu durmuyorlar. ama ne olursa olsun yardım etmemiz lazım. bende bundan yanayım. ama nankörlükde etmeyecekler
Sınırda yaşasınlar, yani Ankara İstanbul İzmir gibi illerde dilencilik yapmalarına gerek yok
Bizde aynı durumda olabilirdik mersinde üniversite mezunu Suriyeli arkadaşlarımda vardı çok iyi insanlarda var içlerinde çok cahilleride var
yani
ülkelerinin hainleri, bizim pkk lıları dış ülkeye sığnması gibi aynı
Bunu sormak için gizli olman samimiyetsizliginden mi geliyor...
Ya bir gitsinler ülkelerine mertce savaşsınlar ülkesinden kaçan insandan bize ne yarar gelir?
Bazen evi kaybedince adresi onlara soruyom. İyiler şimdilik.
Misafir olarak duruyolarsa dursunlar. Ama nufus sayiminda patlama yasandi bu hafta. Multecilere batandaslik veriliyor şüphesindeyim..
Bence biz suriyeye yerleselim orda daha az suriyeli var
Bir an önce gitsinler..
neden? yani tamam bende istemem ama giderlerse öldürülecekler. sonuçta kimyasal silah kullanılıyor orda
Ya saçmaladın iyice. nerde çıkardın kimyasalı bilmem neyi..
sen hiç haber izlemiyorsun sanırım. üzüldüm adına. ya kullanmasa kaç yazar füze fırlatması yeterli bir sebep değil mi? yazık değil mi o masum bebeklere. onca yetim var
Tamam haklısın da ben zaten savaşa gitsinler demedim ki.. savaş bitsin onlar da gitsin dedim...
aynen. en azından savaş bitene kadar kalsınlar
Kalmasınlar hemen gitsinler :))))
oldu
istemiyorum gitsinler
yazık ama savaş mağdurular onlar.
atalarımız urfada antepte maraşta fransız köpekleriyle mücadele verirken kaçmışlarmı başka memleketlere. o zaman savunsunlar ülkelerinden kaçmasınlar orası onların vatanları
orası öyle doğru cesur bir milletiz şimdi elhamdülillah :)) ama bize el açana da vurmayalım. sonuçta gerçekten yardıma muhtaç olan insanlar var ya. vicdanı olan sızlar yani. neyse
bu suriyeliler çok pis bir millet yaptıkları bazı şeyleri duydum ondan sonra iyice nefret ettim ondan bu tepkim
ney mesela? doğru ibnelleri var yok değil. zaten ben burada gerçekten mağdurları kast ediyorum ya
iğrenç şeyler boşver. sadece ufak çocuklara acıyorum
zaten bende onları kast ediyom
tek bir şey diyorum. siktirsinler
neden? ölüşünler mi göz göre göre
türkiye ye geldilerse adam gibi davransılar. biraz çekingellikleri olsun. hiçbiri yok bunlarda. pisler ayrıca..
tamam ama genelleme yapmamalısın. ona kalırsa almanyadaki türkler bir şey yapınca almanların hepsi sanıyor ki türklerin hepsi öyle? sence bu doğru mu tabi ki değil ! bu da onun gibi işte
bu kadar fakir insan varken kalmamalılar
neden ama orda savaş var? senin kafana silah dayasalar yine de oraya gitmek ister misin
Bu konunun 2 ucu degnekli
zararsız olanlara lafim yok
evet
gitmeleri taraftarıyım
neden? yazık değil mi onlara. esat kimyasal silahla halkını vuruyor. binlerce insan ya sakat ya yetim kalıyor. bir Müslüman olarak onlara yardım etmeliyiz. yani korumalıyız. ha araplara güvenemiyor olabilirsin. bende güvenmiyorum yalan yok. ama zulm görene de yardım etmeliyiz
benim ülkemde adam akıllı durmadıkları sürece yardım beklemesinler
tamam bir kaç ibnenin yaptığı hatayı tüm savaş mağdurlarına bağlayamassın. onlar mağdurlar. çocukların bebelerin ne günahı var. zaten benin en çok üzüldüğüm onlar
çocuklar ve kadınlara birşey diyemem ama o erkekler orada durup savaşmalılar, allah korusun türkiyede şsavaş çıksa biz kaçmayız diye düşünüyorm onalarda kendi ülkelerini savunmaları lazım,
yani bir yerde haklısın
mesela senin evin yansa öylece bakarmısın, elinden ne geliyorsa yapar mısın? öyle yani kendi ülkesini savunmayan insan gittiği yerde daha büyük sıkıntı çıkartır
tabi ben ona bir şey demiyorum. Allah göster meşin tabi. ben çocuklara ve bebeklere acıyorum ya.
allah kimseye vermesin bu sıkıntıyı
cocuk tamam da kadınlara nıe bısı demıyosun kadınlar da savassın kadınlar nıe kacıyo
Neredeyse ülkenin % 25i'i yabancı olduk
annemizi ağlattılar gitsinler artık
bak kötülerine bişey demiyorum sonuna kadar haklısın. ama gerçekten itten beterleri var
aynı durumda olsak onlar bize bunu yapmazdı. dilenci ve sarhoş görmekten gına geldi. mahvettiler ülkeyi
benim onlara lafım yok zaten. ben gerçekten mağdur olanları kast ediyorum
Onlar ayaklanmasaydı zulüm olmazdı
kışkırtıldılar. aynısı 80li yıllarda bizim de başımıza gelmişti unutma! ve yarın olmayacağını nerden biliyorsun? inan her an herşey olabilir bu ülkede
şaka maka türkiye'de olsa belki iyi olur,, o dönemlerde türkiye'de düşünen bir solcu kesim vardı,, akıl ve mantık vardı,, şimdiki türkiye^'de büyük çoğunluk koyun oldu,, maalesef bu böyle,, ya bir an önce kendimize çeki düzen verelim ya da yeni bir devrim getirelim,, suriyeli mülteciler de barınma kamplarına götürülmeli, gerekirse mini bir şehir kurulmalı ama halk arasında rastgele dolaştırılmamalı
hıh bak orda sonuna kadar haklısın. ama sahip çıkmalıyız tabi dediklerin olacak. ama şimdi göz göre göre de onları ölüme terk edemeyiz
Savaş bitince gideceklerse bir sorun yok
adam gibi yaşasınlar sonra gıtsınler !!!
nankörler gitsin hepsi
nerden biliyorsun ya? bebekler çocuklarda mı nankör
aileleri nankör büyüynce onlarda ailelerine benzer
olsun herha lde o zamana kadar savaş çoktan biter yani inşallah. ama sen şimdi o masum çocuklara acımıyorsan ne bileyim. asıl sorun sende olmaz mı
Gelsinler göz gore gore ölüme terk etmek olmaz
Keyiften değil, zalimim zulmünden kaçıyorlar
Bilmem seni ülke den atsalar nasıl düşünürsün
Araplardan fayda gelmez.
OOlmektense kacmalari daha iyi
kalmamalı gidip bişeyleri düzelmeye çalışmalılar.
defolup gitmeliler.
hepsi değil abaza olanları gitmeli
eksiksiz hepsi gitmeli. gündüz çocuklarla dilenip akşam oluncada alışveriş yapan karıya kıza sarkan devletin yardım ettiği halde dilenmeye yönelen para vermeyince dövmeye kalkan. bizden çok geliri olan iğrenç tiplerin hepsi gitmeli
bak o dediğin tipler gitmeli ama yarın birgün aynısı seninde başına gelebilir. bizim yinede sahip çıkmamaız lazım. ama bak haklı olduğun yerler var şimdi yediğin kaba tükürmüycen orası doğru. ama masum bebeklerin ve çocukların hiçbir suçu yok
bir kere türkiye tam ortada ticaretin merkezi durumda çinden gelen mallar rusya ve avrupaya türkiye üzerinden geçiyor bu durumda türkiyede savaş olması imkansız. neyse benim amca oğlu suriye sınırında polis hatayda ordan adam geliyor ve daha gelirken dediği söz şu oluyor canlı canlı şahit oldum. söz şu biz olsak sizi alır tek tek keserdik türkiye hatay zaten bizimdi savaç ayağına zaten girdik oluyor. ve sınırda yaşasın diye devletin yaptığı prevebratik evleri beğenmiyorlar. hepsinde para pul var birde devlet hepsine 1000 tl maaş bağlıyor. yemekleri önlerinde ev bedava elektrik su dertleri yok ama dileniyorlar. hatta sen ben üniversite sınavı için götümüzü yırtarken onların çocukları sınavsız istediği okula istediği bölüme girebiliyor. ben gazi tıp okumak için gelenide görmüştüm. halen bu şartlarda yediği kaba pislerlerse * olup gitsinler derim. bir ara ukraynada da savaş vardı devlet orayada insanlar gelebiir demişti ne oldu halk dedi ki ülkemi korur kollarım kaptırmam başkasına
gelmeyiz demişlerdi. ama suriyedekiler kürt sunni diye kendilerini öldürecek kadar salaklar
yani şimdi buna laf bile edilmez. haklısın çünkü. hemde sonuna kadar. zaten altta yorumları okursan benim bunları kast etmediğimi anlarsın.
alttaki yorumları okumadım ama ben ülkenin değerini düşürdüklerini düşünüyorum
bak o ibnelik yapanları kast etmiyorum. onlar başka bir şey de zaten. neyse ben yani bebek ve çocukları kast ediyorum.
bebek ve çocukların her toplumda suçu yok ama suç ailelerinde
aynen
dingonun ahırı
Bedava oy
zarar
vatan haini alayı
genelleme yapma. ona kalırsa bu topraklarda yıllardır yaşayıp vatan hainliği yapanlarda var
genelleme yapıyorum savaştan kaçtılar memleketini bırakıp şerefsizlik bu
onlarda aynı benim gözümde farkı yok
kimyasal silah kullanıyorlar ama. belki bir yarınları olmayacak. çocukların ne günahı var ki
o covuklar büyünce zaten ezik büyüyecek bizim vatanıamız yok savaştan kaçtık ne kadar asalayıcı bir durum