Nisan da vericek ocak subat Mart total 3 aylik verilmis
0
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Tamam işte adam 01/01 de giriyor 1 ay oturması lazım 1. Aylığı ödemesi için yani 01/02 1. aylık. Şubat 'ta 2 ay oturuyor 01/03 de 2. Aylığı vermiş oluyor. 01/04 3. Aylık. 01/05 4. Aylık.
Tamam işte adam 01/01 de giriyor 1 ay oturması lazım 1. Aylığı ödemesi için yani 01/02 1. aylık. Şubat 'ta 2 ay oturuyor 01/03 de 2. Aylığı vermiş oluyor. 01/04 3. Aylık. 01/05 4. Aylık.
Abi benim kafa allak bullak oldu 01/01 de giriyor 1 ay oturması lazım 1. Aylığı ödemesi için yani 01/02 1. aylık. Şubat 'ta 2 ay oturuyor 01/03 de 2. Aylığı vermiş oluyor. 01/04 3. Aylık. 01/05 4. Aylık. 3 aylık verildi 4. Aylık 01/05 de ödenmiyecek mi?
Dairede oturuma başlama 01/02/2025 ilk ay 01/03/2025 ise 2. Ay 01/04/2025 ise 3. Ay Üç aylık peşin verdiğin için peşinatın bitmiş olur. 01/05/2025 tarihinde kira ödemesi yapman lazım.
Hayır abi dairede oturuma başlama tarihi 01/01/2024 ben yanlış anlamışım, teyzem alt kata kiracı olarak girdi 01/05/2025 size 4 aylığı verecek diyor dayım. 01/01/2025 de giren adam 3 aylık birden toplam verirse 01/04/2025 de verir ben bir an kendimle çelişkiye düştüm dayım yüzünden.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Nisan da vericek ocak subat Mart total 3 aylik verilmis
Tamam işte adam 01/01 de giriyor 1 ay oturması lazım 1. Aylığı ödemesi için yani 01/02 1. aylık. Şubat 'ta 2 ay oturuyor 01/03 de 2. Aylığı vermiş oluyor. 01/04 3. Aylık. 01/05 4. Aylık.
Abaküs 🧮 benden size hediye
1 ay fazla boncuk saymışsın
Tamam işte adam 01/01 de giriyor 1 ay oturması lazım 1. Aylığı ödemesi için yani 01/02 1. aylık. Şubat 'ta 2 ay oturuyor 01/03 de 2. Aylığı vermiş oluyor. 01/04 3. Aylık. 01/05 4. Aylık.
01/04/2025 tarihinde
01/05/2025
Abi benim kafa allak bullak oldu 01/01 de giriyor 1 ay oturması lazım 1. Aylığı ödemesi için yani 01/02 1. aylık. Şubat 'ta 2 ay oturuyor 01/03 de 2. Aylığı vermiş oluyor. 01/04 3. Aylık. 01/05 4. Aylık. 3 aylık verildi 4. Aylık 01/05 de ödenmiyecek mi?
Dairede oturuma başlama 01/02/2025 ilk ay
01/03/2025 ise 2. Ay
01/04/2025 ise 3. Ay
Üç aylık peşin verdiğin için peşinatın bitmiş olur.
01/05/2025 tarihinde kira ödemesi yapman lazım.
1 ocakta giren kişinin 1 Nisan 'da 4. Ayı vermesi gerekiyor
Hayır abi dairede oturuma başlama tarihi 01/01/2024 ben yanlış anlamışım, teyzem alt kata kiracı olarak girdi 01/05/2025 size 4 aylığı verecek diyor dayım. 01/01/2025 de giren adam 3 aylık birden toplam verirse 01/04/2025 de verir ben bir an kendimle çelişkiye düştüm dayım yüzünden.
1 ocak'ta oturduysa 1 Nisan 'da tekrar kira vermesi gerekir
Aynen ya canım saçma hesap yapıyorlar 1 ocakta oturan adam 4. kirayı nasıl 1 Mayıs'ta ödüyor.
slk saçma*