Kendimi aşırı berbat, özgüvensiz, çirkin, işe yaramaz hissediyorum depresyon belirtisi mi bunlar?

Valla nazar, büyü işleri falanda olabilir bilmiyorumda eskiden hayatım çok güzelmiş be şimdi gözümü açmaya dermanım yok olmaktan korktuğum insana döndüm hayatım hiç yolunda gitmiyor bu ne depresyon, nazar, imtihan anlamadım.

Kendimi aşırı berbat, özgüvensiz, çirkin, işe yaramaz hissediyorum depresyon belirtisi mi bunlar?
Cevapla