Bu haldeyken ev isi beklemesi normal mi ne yapmalıyım?

Reglym ve daha ilk günüm. Kistim oldugu icin ağrılı ve çok oluyorum. Kalktm dus aldm kendime geliyim diye. Annemde baya bir hasta oldu grip tarzı. Sabahın 8 inde basladı mutfagı düzelt şurayı temızle bunu yap. Bugun yapamam adetm hafiflesin yapcam dedim. Biz hasta olunca bilincli yapıyosın diyor. Nasıl bilincli yapabilirim adet olmayı? Yazın da böyle agrılı yatıyodum kalk evi süpür diye kac defa kapıya gelmisti. Kocası yok ayrı diye acıyorum merhamet yapıyorum normalde zaten evin temizligi hep bende ama böyle olunca kendimi hizmetcı gibi hissediyorum. İlerde evlensem esimde böyle mi olacak hasta da olsam kalk yap mı dicek anlamadim. Daha kahvaltı bile yapmadim ve gercekten bisey yapcak halim yok. Bi ara kapı silmedin cam silmedin muhabbetı oluyodu. Ev yüksek kat silip yere mi cakılıyım bilmiyorum ne yapmalı :((((
Bu haldeyken ev isi beklemesi normal mi ne yapmalıyım?
Cevapla