Neden hep bir eşitsizlik var böyle hayat adaletlimi , özelikle erkekler hep küçük bakıyorlar eşlerine bile öyleler bunun nedeni ne?

Kadın hep evdemi olmalı yani oda bi insan hayatını yasamasın mı.
Güncellemeler
1 yıl
Çoğu diyo ya yanlış seçim diye eşle adamla, hocayla alakası yok abi burada resmen evlenenler %65 I onun ailesi sıkıntı çevresi sıkıntı
Neden hep bir eşitsizlik var böyle hayat adaletlimi , özelikle erkekler hep küçük bakıyorlar eşlerine bile öyleler bunun nedeni ne?
Cevapla