Neden erkekler regl olmuyor? Haksizlik degil mi bu?

Bugun tam 5 saat regl sancisi cektim olebilirdim cok kotuydum simdi simdi daha iyiyyim. Erkekler neden regl olmuyor bu adaletsizlik degil mi? hic sevapta kazanmiyoruz kuru kuru aci cekiyoruz.farkinda misiniz bilmiyorum ama neredeyse hayatimizin dortte birini adet olarak geciriyoruz kanli kanli ne kadar igrenc bir sey :(
Erkeklerinde penisi kanasin ve onlarda sanci ceksinler bana ne :((
Kiz olmak dunyadaki en zor sey :(
Neden erkekler regl olmuyor? Haksizlik degil mi bu?
Cevapla