Toplu taşıma araçlarında cilveleşen sevgililer hakkındaki düşünceniz nedir?

Sorum şu, otobüste metrobüste metroda vs, öpüşen sarılan çiftleri görünce ayıplar mısınız örf ve adetlerimize uygun değil mi dersiniz yoksa bunları artık aşmalıyız bunlar normal hareketler mi dersiniz? Ne düşünüyorsunuz?
Rahatsız olurum, örf ve adetlerimize uygun değil.
Rahatsız olmam, bunları aşmamız lazım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Cilveleşmek kelimesinden başka bir kelime bulamadım umarım saçma olmamıştır :D
Toplu taşıma araçlarında cilveleşen sevgililer hakkındaki düşünceniz nedir?
Cevapla