Toplu taşıma araçlarında bacaklarını ayırarak oturanlar hakkında ne düşünüyorsun?

Antik çağda dünyaya gelmeleri gerekiyordu bence. bu çağda bu kadar ilkellik olamaz çünkü. bir daha görürsem muz mu versem acaba?

fotoğraf tabii ki de temsili :))
fotoğraf tabii ki de temsili :))
Toplu taşıma araçlarında bacaklarını ayırarak oturanlar hakkında ne düşünüyorsun?
Cevapla