Bir de cam kenarinda oturup, yandaki koltuğa çantasını veya telefonunu koyup, söyleyene kadar kaldirmayanlar var ki... Babalarının malı gibi koltuk sahipleniyorlar. Burasi Türkiye ve burada yolculukta tek başına gitmeye çalışmak tamamen hayal ürünüdür arkadaş...
Toplu taşımada cam kenarı boş olduğu halde, inatla koridora oturan tipler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ben hayatım boyunca çok fazla toplu taşıma kullanmadığım için bu konudan net bir yorum yapmam doğru olmaz ancak şöyle bir şey söyleyeyim insanların aklından ve düşüncelerine neler geçtiğini hiçbir zaman için bilemiyorsunuz o yüzden dikkatli olmak gerektiğini düşünüyorum
Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Belki yanlarına kimsenin oturmasını istemiyorlardır ya da biri gelince geçerim diyorlardır ya da cam kenarı sevmiyorlardır ama ben direk can kenarına oturuyorum her zaman için.