Toplu taşımada cam kenarı boş olduğu halde, inatla koridora oturan tipler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir de cam kenarinda oturup, yandaki koltuğa çantasını veya telefonunu koyup, söyleyene kadar kaldirmayanlar var ki... Babalarının malı gibi koltuk sahipleniyorlar. Burasi Türkiye ve burada yolculukta tek başına gitmeye çalışmak tamamen hayal ürünüdür arkadaş...
Toplu taşımada cam kenarı boş olduğu halde, inatla koridora oturan tipler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Toplu taşımada cam kenarı boş olduğu halde, inatla koridora oturan tipler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla