Kadının en büyük düşmanı yine kadın mıdır?

Şahsen ben ne yazık ki buna katılıyorum ve anlamadığım bir şekilde de özellikle aldatılma olaylarında görüyorum bunu. Ortada bildiğiniz bir tane açık açık aldatan erkek partner var ve diğer tarafta ise kendisiyle aynı durumda olabilecek birisi var. Fakat gidip bildiğiniz kızı dövüyorlar, dövdürtüyorlar, anadan doğma sokağa atıyorlar vs. Aldatılan erkek ise genelde öfkesini ya ikisinden ya da kendi partnerinden hıncını çıkarıyor ki olacaksa bile olması gereken bu olmalı bence.

Kadının en büyük düşmanı yine kadın mıdır?
Cevapla