Eşim anneme maddi destek olmamdan şikayetçi gibi davranıyor?

5 senelik evliyim. Eşimle severek evlendim. İkimiz de çalışıyoruz ve evin giderlerini ortak ödüyoruz. Ben yaklaşık olarak eşimin 2 katı maaş alıyorum ve ekstradan param fazlasıyla kalıyor, bende anneme her ay belirli bir miktar para yolluyorum. İlk zamanlar bunu sorun etmiyordu ama son zamanlarda bundan rahatsız olduğunu görüyorum. Benden büyük abim var, neden onun değil de sadece benim anneme yardım ettiğimi sorgulamaya başladı. Abimle aram pek iyi değil, konuşmayız da. Annemle de pek iletişimde değil. Şimdi abim destek olmuyor diye ben annemi bırakayım mı?

Eşim anneme maddi destek olmamdan şikayetçi gibi davranıyor?
Cevapla