Eşim annesine sürekli hesap veriyor?

Ben eşimle kaçarak evlendim. 8 aydır evliyiz. 4 aylık ikizlerime hamileyim. 8 aydırda görümcem kaynanam eşimin küçük kardeşi ben ve eşim birlikte yaşıyoruz. Kaynanam beni oldu olası hiç sevemedi. Beni hizmetçi olarak görüyor. Ben geldim geleli kimse elini bir işe sürmüyor. Evin bütün işini benim yapmam gerekiyor onlara göre. Yapmadığım zaman söylentiler dedikodular arkamdan iş çevirmeler başlıyor. Kaynanam birde bacısının 1 yaşındaki bebeğine bakıyor. Bu işleri yapmadığım taktirde evde bana cephe alınıyor çocuğa bakmadığım için ters davranıyor kaynanam. E durum böyle olunca ben mutsuz oluyorum bu kocamada yansıyor. Kocam eve gelince kaynanam kavga çıkarıyor durduk yere. Kocamla aralarında tartışma çıkıyor sonra kaynanam beni kötülüyor ve kocamı değiştirdiğimi onu doldurduğumu kocama söylüyor. Kocam annesiyle kavgalı olunca bana çok iyi davranıyor bunu farkettim. Ama annesiyle barıştığı zaman ailesinin yanında sürekli beni küçümsüyor beni ciddiye almıyor saygı göstermiyor. Biz dışarı çıktığımız zaman nereye gideceğimizi neler yapacağımızı annesine söylüyor. Hamile olduğum için uykum çok ağırlaştı sabahları zor uyanıyorum. Ben sabah kaçta kalkıyorsam kaynanam bacısına söylüyor işte uyuyor bana yardım etmiyor vs. Bacısıda böyle uyuyarak olmaz kalkman lazım iş yapman lazım şişersin bilmem ne. Sabahları erkenden beni arıyor mesaj atıyor daha uyanmadın mı diye. Aşırı sinir bozucu bir durum. Benim uykuma karışmamaları gerektiğini onları ilgilendirmediğini hamile olduğumu ve dinlenmem gerektiğini söylesemde nafile. Bu seferde ben çok bilmiş ve herşeye cevap veren saygısız gelin olmuş oldum. E bende rahatsız olduğum için bunu kocama söylüyorum. Yine aralarında tartışma çıkıyor. Yani ne yapsam olmuyor. Ayrı eve çıkmak için oturduğumuz evin satılması gerekiyor ama ben çok umutsuzum bu konuda. Evde erkek yokken ansızın haberim yokken görümcem gece nişanlısını eve çağırıyor. Ben kapalı bir bayanım ve aniden içeri giriyorlar üstüm başım bile müsait değildi. ve kocam bundan hiç hoşlanmıyor. Ona evin erkeği sensin diyorlar ama arkasından çok iş çeviriyorlar. Örf ve adete düşkün olan kaynanam bana gelince konuşuyor kendi kızına gelince farklı birisi oluyor. Kocamdan bunları sakladığım zaman bana kızıyor benden niye saklanıyor ben bu evin erkeği değilmiyim diye. Bende görümcemin nişanlısı eve geldiğinde söylüyorum. Ama duydum ki kocamda teyzesine onun sinirleneceğini bile bile ben bilerek kendisine söylüyormuşum. Bu durumda yine kötü ben oldum ve görümcemde benimle görüşmüyor. Kocam benim ailemle görüşmek istemiyor konuşmuyor. Ama ben onun ailesine öyle davranmıyorum. Ama baktım ki böyle olmuyor bende odama kapandım ve onun ailesinden birileri geldiği zaman odamdan çıkmıyorum. şu an kocamın ailesine göre ben kocamı değiştiriyorum ve onu dolduruyor olarak gözüküyorum. Nerde yanlış yapıyorum söylermisiniz? Üstelik hamileyim ve stresten boğuldum artık. Lütfen görüşlerini detaylıca belirtin.
Eşim annesine sürekli hesap veriyor?
Cevapla