Evlenmek neden bu kadar zor? Kolayca evlenenler nasıl başarıyor?

29 yaşımdayım, bu yaşa kadar karakterime uygun, güvenip, anlaşıp evlenebileceğim tek bir erkek bile çıkmadı karşıma. Diğer insanlar nasıl karşılaşıp evlenebiliyor peki? Ayrıca evlenecek maddi imkanı nereden buluyorlar? Düşünüyorum da şimdiden sonra evlenmem bile 3- 4 yıl sürer. Birini bulup, maddi imkanı oluşturana kadar zaten 33- 34 yaşıma gelmiş olurum. Bu yüzden evlilikten vazgeçmek ve yalnızlığı kabul etmek daha mantıklı geliyor artık. Evliliğin neden bukadar imkansız hale geldiğini anlayabilen var mı?

Evlenmek neden bu kadar zor? Kolayca evlenenler nasıl başarıyor?
Cevapla