İnsanlar neden 2 evimin olmasını saçma buluyor?

2 sinde de ben yaşıyorum birini kiraya vermek yerine içini dayadım döşedim arasıra ona da gidiyorum insanlar neden bunu saçma görüyor
İnsanlar neden 2 evimin olmasını saçma buluyor?
Cevapla