Hiç aynı sevgiliyi paylaştığınız bir arkadaşınız oldu mu?

Haha benim oldu ama çok toyduk yani. Onun sevgilileri de mutlaka beni beğeniyordu 🤷 hatta evlendikten sonra evlerine gitmiştim bir iki kez, kocası canım canım şeyler söylemeye başlamıştı. Bebeklerini kucağıma almıştım, kocası bu bebeğe ikimiz baksak olmaz mı beraber falan diye gülüyordu. Sanki iki tane karı alacak canım. 🤣 Sonra da bir daha gitmedim, evli arkadaşın evine gidilmezmiş yani anladım..

Hiç aynı sevgiliyi paylaştığınız bir arkadaşınız oldu mu?
Cevapla