Soruyu aşağıya yazdım. Ne düşünüyorsunuz?

Eşimle bu akşam çok garip bir şey yaşadık. Daha doğrusu bana garip geldi. Televizyon izliyorduk öyle yan yana oturuyoruz falan eşim birden yaklaşmaya başladı bacaklarıma yattı biraz böyle kalalım dedi. Bende elim boş kalmasın diye saçlarında gezdirdim elimi. Ama çok garip hissettim, sanki morali birşeye bozulmuş gibiydi sormadım bilimiyorum. Eşim normalde mizacı sert biridir duygusal olduğunu hiç düşünmemiştim bu ana kadar. Bu davranışının altında sizce düşündüğüm gibi moralinin birşeye bozulması mı var siz ne düşünüyorsunuz?
Soruyu aşağıya yazdım. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla