Soruyu detaya yazıyorum cevaplar mısınız?

Ben yaklaşık 4 yıldır işsizim. Nereye başvursam geri dönmediler. 31 yaşımdayım bu arada ve bekarım. Son çare KPSS’ye girdim ortaöğretim. Ondan da bi sonuç alamayacağım sanırım. 4 mülakata girdim birinde yedek aday oldum diğerleri açıklanmadı. Her neyse asıl konuya geleyim. Bir gün dayımın oğlu kuzenimle telefonda konuşuyorduk. Muhabbet benim işsizliğime geldi. Kendiside İstanbul’da dükkan açtı yeni. Bir arkadaşı ile ortak diş protez merkezi açtılar. İşleri de baya yoğunmuş. Eleman ihtiyacı varmış. Daha ben bişey demeden beni işe almak istedi. Ben de sevindim tabi. Sınavlardan sonra bişey çıkmazsa yanına geleceğim dedim. Bu arada ben İstanbul’da yaşamıyorum eğer gitseydim kendime ev açacaktım orada. Aradan zaman geçti sanki o bana öyle bir şey dememiş gibi whatsapptan bana iş ilanları atmaya başladı. Sanki ben ona bana iş bul demişim gibi. Attığı ilanlarda saçma sapan ilanlar. Çok geçmeden bir gün dayım ve yengemde bize oturmaya geldiler. Hemen onlarda iş sormaya başladılar şuraya başvur buraya başvur. Halbuki dedikleri ilanlara ben onlar demeden başvurdum bile ama sonuç çıkmıyor. Bi de herkes yerinde iyi. Kimse kimseyi yanında istemez geçinemez falan gibi laflar ediyorlar. Ben de bu olaylardan sonra artık ilgiyi alakayı kestim uzaklaştım hepsinden. Şimdi de sanki bişey olmamış gibi davranıyorlar. Eskisi gibi komik videolar falan atıyor mesaj atıyor ama ben cevap falan yazmıyorum. Bayramda buraya geldiler hiç yanına falan gitmedim. Ne yapmalıyım sizce?
Soruyu detaya yazıyorum cevaplar mısınız?
Cevapla