Evlenince daha mı rahat olur yoksa sorumluluk daha mı çoğalır?

Ben nerdeyse 26 yaşına gireceğim ama bazen kendimi 14 yaşında sanıyorum, içindeki çocuğu büyütememiş. Değişimden, farklılıktan korkan biriydim hep. Erkek arkadaşım var 2 yıldır da birlikteyiz. Evlenmek istiyor ama ben erteliyorum çünkü korkuyorum. Korkma sebebim ise onun akrabaları, ailesiyle tanışmak, yeni bir şehir, yeni düzen. Kendi alanın yok hep evlendiğin kişiyle birlikte olmak zorundasın. Bilmiyorum bunlar çok korkutucu geliyor. Ha kendi aile evimde çok mu rahatım hayır. Anlaşmazlıklarımız çok, onların kişisel alanıma asla saygıları da yok açıkçası ama yine de aileden nasıl kopulur nasıl büyük bir insan gibi aile kurulur bilmiyorum. Çünkü yetişkin olarak görmüyorum kendimi. Neden böyle ve bu düşüncem doğru mu sizce, siz ne düşünüyorsunuz?
Evlenince daha mı rahat olur yoksa sorumluluk daha mı çoğalır?
Cevapla