Sevgilime çok bağlıyım. Bu bağlılığımın ilişkimize zarar vermesinden korkuyorum artık..

sevgilime çok bağlıyım çok düşkünüm ona içim ona karşı dop dolu her an her saniye o var benm için bu bağlılığım iyi değil farkındaym arkadaşlar ilişkimizi yıpratadabılırız onu kaybedecegm korkusuyla da biraz böyle oluyor belkide ben bu bağlılığımın biraz azalmasını istiyorum dengelemek istiyorum nasıl desem bu düşkünlüğumn azalmasını istiyorum ne yapablirim bunlar için yardm edermsnz bu şeklide zarar verecek biliyorum bu durum bize. bana ilişkimze..
Sevgilime çok bağlıyım. Bu bağlılığımın ilişkimize zarar vermesinden korkuyorum artık..
Cevapla