Sevgilime çok bağlıyım, bir gün ayrılacağız diye çok korkuyorum, böyle düşünmem normal mi?

Onu çok seviyorum o da beni ama içimde hep bir kötü his var en ufak tartışma da BİLe onu kaybetmekten çok korkuyorum benden soğur mu benden sıkılır mı diye. Hep ayrılacaz bir gün gibi hissediyorum benden bir gün sıkılacak gibi hissediyorum böyle hissetmemek için ne yapmalıyım
Sevgilime çok bağlıyım, bir gün ayrılacağız diye çok korkuyorum, böyle düşünmem normal mi?
Cevapla