Erkekler neden kadınlardan daha hızlı yürür🤔?

Bizden 5 metre ötede yürüyorlar ki söylemelerine göre bu normal tempoları🤔

Yetişmek için sürekli koşmak zorunda mıyım ben😅 istemsizce oluyor diyorlar bi de😅

Erkekler neden kadınlardan daha hızlı yürür🤔?

Benim fikrimce olay şöyle,

Biz kadınlar etrafa baka baka, etrafı anlayarak gezmeyi seviyoruz. Erkekler ise direk gidecekleri yere odaklanıp dış dünyaya fazla takılmadan yürüyorlar. Bu sebeple bir şekilde bizden daha hızlı yürüyorlar ya da biz çok yavaşız bilmiyorum😂

Erkekler neden kadınlardan daha hızlı yürür🤔?
Cevapla