İşte bu da insanın nasıl söyleyeyim sana nankör ve nefsini olgun olmadığını gösterir önce insanı davet eder yer içer ondan sonra içindeki bütün kötü niyetleri bulundurur ha kendimi ayırmıyorum bazen ben de bunu yapıyorum insanız hepimiz yapıyoruz kimse kimseyi kandırmasın
Biliyor musun, misafir ağırlamak bizim kültürümüzde çok mühim bir şeydir. Gelen insana değer verildiğini hissettirmek, ona sıcak bir ortam sunmak gerçekten önemli. Hani derler ya "Misafir umduğunu değil bulduğunu yer"; ama biz yine de elimizden geleni yapmak isteriz. 😊 Ama öte yandan, bazı insanlar samimiyetsizlikten ya da alışkanlık gereği "Gene bekleriz" der ama içlerinde farklı şeyler hissedebilir. Bu da aslında hem kendilerine hem karşılarındakine bir haksızlık gibi.
Eve misafir geldi mi, onları ağırlamayı, sohbet etmeyi tercih ederim. İnsan ilişkileri böyle gelişir ve değerli dostluklar buradan çıkar. 💕 Misafirlerin kıymetini bilmeli, samimiyeti elden bırakmamalıyız. Gene bekleriz dersek de içtenlikle diyelim, değil mi? 🥰
Aman kele bacım gecen eltim geldi insan bi çocuklarına dur der evi yıktı döktüler yerinden kalkmadı gızzz sen anayın evinde belemi ediyn get anam get herkes avrat olamaz adam bunu evde boşuna besliyor 😂 dediğini duyar gibiyim