Aslında içimi dökmeme bile engel oluyor sitelere yazmam onu çok rahatsız ediyor düşüncelerimi o da biliyor hep diyor sen hastasın git tedavini ol. Maaşı ne kadar herşeye yetse bile hayat bu asla vermem demedim hep maaşımdan paylaştım ama bu ay avans felan aldı iyi bir parası var bir baktım annesi kahvaltı takımı istemiş (annesi babası zengin durumları iyi ) biz kira veren insanlarız bir baktım arkadaşı küçük buzdolabı istemiş kendi beyaz eşyaları vardı (biz eşyalı bir evde oturuyoruz eşyamız yok ) o beyaz eşyalarını köye gönderdi annesi babası yazdan yaza gidiyor diye bunların sonucunda dedim sana kuruş vermeyeceğim halen daha para bekliyor çünkü kardeşi evlenecek ve bana bilezik takmıştı sen bana altın al neyle alacağım ben diyor arkadaşlar inanın evlilik böyle bir şey ise cidden ben nefret ediyorum artık evlilikten.
1 yılKocan değil mi ver diyenlere kulak asma kendimden örnek vereyim benim eşim de beni maddi kuşandı en son ziynet eşyalarımı çaldı 350 gr 22 ayar. Büyük bir güven sorunu oldu ve birkaç ay sonra boşandım … sürekli para konusu ve üzerime kredi bile çekti icralım oldum babam ödedi o borçu onun adına … tam bir rezillik bir erkek karısından önce para isteyeceği öncelikli birileri var annesi abisi babası patronu arkadaşı …. Karısından asla istememeli ama yeri gelir zor gün olur aç kalırsın sende alır normaldir. Ama senin eşin benim eş gibi olmuş. Ben maaşım yoktu ona kahvaltı dışarda ısmarlardım cebimde ki 100 lira ile markete inerdim o ev alışveriş yaparken bende onun cebinden almayım zarara girmesin diye … halbu ki en doğal hakkım bana eve eşya alması o derece ezikleşti ki insan ne ister nede parayla ilgili bir konu açabiliyor. Babamdan borç istemişti benden de … yani bir kadın olarak bu başlangıç önünü kes onun keskin bir sınır çiz. Senin paran senindir islam da ve hukukta da böyle. Fakir bir adamsa yardımcı ol ama kendi eviniz için gidip de annesine kardeşine vermesin gerekirse büyük kavga et. Ben seni anlıyorum bu tip adamlardan olmuyor artık ben ve ailem eşimin benimle sırd altınalr için evlendiğini bile düşünmüştük. Eşin bugün senden yarın başkalarından alır ve borca da girer. Notmalde yorum yapan biri değilim dikkatimi çekti. Senin eşin kullanmaya başlamış seni erkek adam ezik gibi kadından istememeli bir iki ister çooook zordur fatura ödememiştir tolere edersin ama kendi maaşını bile asla verme vicdan azabı da çekme. Evü o geçindirmek zorunda bırak erkekliğini yapsın bu parayla başlar sonra evin ve erkeğin diğer işleri de sana kalır bi bakmışsın paran kalmamış. Benim gibi olma maddi olarak kullanıldım vicdanımdan dolayı sonra baktım ki bu evlilik değil başka bir şeye döndü akıllı bir kaıdnsın ki durumu farkettin lütfen kendi kazandığını bölüşme içinden gelirse evine eşya yemek alırsın gidip borç bile verme kimseye sertliğini koy. Ben kavga kıyamet boşandım bir yılda başka etkenler de vardı benim pırlantamı bozsun borcunu ödesin diye verdim gidip aldattığı kadına verdi o parayı …. Yani o ki erkek erkek gibi değilse soğursun kendine dikkat et gözünü aç ben sevgiden aşktan kördüm sonra çaktım herşeyi
73 Yorumla
Soran1 yılYani mecbur kalırsa istemeli zaten bende her yazdığına katılıyorum 👍 zaten farkettim yanlışlarının ama annesi ve benim annem de dahil utanmasalar benim kazancım hakkında söz sahibi olup zahmetini kendileri çekiyormuş gibi olsun kocanla tek kavga etme ver deyip duruyorlar çileden çıkarıyorlar
- 1 yıl
Nedne sen kavga çıkmasın diye fedakarlık yapacaksın? O yapsın. Alttan alma çok affetme sınırını koru annenler olsa bile lafını esirgeme çünkü senin düşüncen bu kimse söz hakkına sahip değil iyilik adı altın da hayatını mahvedebilirler
Soran1 yılAynen öyle
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 401 cevap paylaştı.
1 yılEvlilik böyle bir şey değil sizin kocanız size hasta muamelesi yapıyor ben böyle bir şeyi asla yapamam karşımdaki kişiye insan da biraz saygı olmalı, karşısındaki kişiyi seviyorsa ne için evlendiğini bilerek bir duygu yapısı bulunmalı ve bu sözleri kıracak bir biçimde söylememeli.
Bunu yapan erkekler içinde söyleyeceğim kadınlar için de söyleyeceğim; erkekler nikahınıza aldığınız hanımlarınıza bağırmayın, onların gönlünü hoş tutun ve kırmayın diye Kuran'da yazıyor (Nisa suresi 19. Ayet) birazcık Kur'an okuyun Kur'an ile amel edin bırakın kafanıza buyruk kararlar almayı. Siz kadınlar da biraz daha eşlerinize kalp kırıcı davranmayın tabi her evlilikte küçük tatlı kavgalar olacaktır ama önemli olan kalp kırmadan ya da kalp kırılsa bile anında özür dilemek o hatayı bir daha yapmamak gerekir, güzel bir aile saadeti böyle sürer...
“Hanımlarınıza Adaletli Davranın” Ayeti“
Hanımlarınız arasında adaleti sağlamak için ne kadar uğraşsanız da bunu başaramazsınız. Bâri onlardan birine aşırı gönül verip de ötekini kocası yokmuş gibi büsbütün ortada bırakmayın. Eğer iyilik yapar ve günahtan sakınırsanız, Allah şüphesiz çok bağışlayıcı ve esirgeyicidir.” (Nisâ sûresi, 129)
10 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılSevgili olduğunuz zaman bunu fark etmedin mi? Ben önceden sevgililerin sevgili olduğu dönemde aynı evde yaşamalarına son derece karşı bir insandım kesinlikle olmaz diyordum ama son zamanda senin yaşadığın durumlara fazlaca rastlar olduğum için artık bu konuda fikir ve düşüncemi tamamen değiştirip artık iki sevgilinin evlenmeden önce kesinlikle aynı evde yaşamalarını son derece destekliyorum hatta ben şahsen artık evlenmeden önce biri ile aynı evde yaşamazsam belli sınırlar içerisinde kesinlikle evlilik düşünmem söz konusu dahi olamaz artık diyorum bu fikrimi maddi konular hariç diğer her türlü konuda evleneceğim kadını tanımam bilmem lazım çünkü sevgili döneminde herkes çok iyi çok anlayışlı ama evlenince işler değişiyor her iki tarafta değişebiliyor o yüzden evlenmeden aynı evde yaşama fikrini artık destekliyorum 🤭
06 Yorumla- 1 yıl
Keşke yorumumun bütünü için fikrini beyan etseydin daha faydalı olurdu bence
- 1 yıl
Eyvallah madem teşekkür ederim
Soran1 yılYani öyle işte dediğin gibi sevgili nişanlı evlenme süresi 6 ay sürdü görücü usulü ile evlendim
1 yılIlk olarak artık öğrenmelisin O senin kocan aranızda para muhabbetinin olmaması lazım yoksa sıkıntı yaşamaya hep devam edersiniz devamını istiyorsa Bunun nedenini araştır Neden öyle diye belki de bir ödemeleri var ve sıkışıyor isteyebilir Yarın onu sana vermeyeceğini bilemezsin Çünkü emin ol erkek her zaman fazla veren taraf oluyor böyle küçük düşünme geniş açıdan bakmayı dene
011 Yorumla
Soran1 yılSöyledim ama parasını naptıgının konusunda şeffaf değil
- 1 yıl
Nasıl söylediğinin önemi var sorgular gibi bir söyledin yoksa destek olmak istediğin için mi sorular sordun ona hangi izlenimi verdiğin önemli
Soran1 yılSorgular gibi sordum bunun farkındayım o da bundan rahatsız oluyor ama dediğim gibi türden para savurmaları beni çileden çıkartıyor aileme harcadığım küçük şeylerin parasının hesabını yapma diyorsa benden para beklentisi olmamalı
- 1 yıl
Bu şekilde hiçbir yere varamazsın seviyorsan ileride çok üzüleceksin haberin olsun
Soran1 yılNeden
- 1 yıl
Bu samimiyetsiz ve nasıl tanımlandıracağımı açıkçası bilemiyorum bunun sonunda büyük kavgalar restleşmeler ve boşanmaya kadar gidebilecek kavgalar olacağını düşünüyorum İnşallah olmaz tabii
Soran1 yılİnş olmaz ama ne diyim bilmiyorum bunlar benim bakış açımla anlatılmış şeyler ama ona sorsanız zerre sorun yok ama burada söylediğim çoğu durum onun için konu bile değil konuşmuyor bile konuyu değiştirir
- 1 yıl
Ilk olarak Kendine bir sor güveniyor musun Bu sorunun cevabı net olarak kendini anlarsın ve inşallah daha kötü olmadan düzeni sağlarsın
- 1 yıl
Ya abi ne diyorsun 😂😂😂 adamın derdi karıdan tirtiklayip anasına ona buna yedirmek açık açık anlatmış işte hala yok kıl yok yün yok tuy diyosun 🙄 o eskidendi ben de 33 yaşındayım. Senin dediklerini yapa yapa artık sadece adama para verince ya da çok afedersin gece gündüz keyfini yapınca var fatura ve kira harici olduğu günden hiçbir harcama yapmayan altı yedi yaşlarındaki çocuklarina daha bir kez mont ayakkabı almış iyi de maaşı olan bir iş erbabi. Konu hiç dediğiniz gibi olmuyor işte 🙄
- 1 yıl
Anlamamışsın
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, gerçekten bu durum çok zorlayıcı ve yıpratıcı gözüküyor. Evlilik, karşılıklı sevgi, saygı ve destekle yürütülmesi gereken bir kurum. Ama burada sen yalnız bırakıldığını hatta belki de değerinin anlaşılmadığını hissediyorsun gibi. 💔 Öncelikle, duygularını bastırmak yerine açıkça ifade etmen çok önemli. Eşine, hissettiğin yükü, kırgınlıklarını ve ihtiyaçlarını sakin bir şekilde anlatmayı deneyebilirsin. Bazen erkekler ihtiyaçların altında detayları göremeyebiliyor, o nedenle net sınırlar koyman gerekebilir.
Evlilik bir ortaklık gibidir. Eğer sen sürekli veren ve destek olan tarafta kalıyorsan, kendini tükenmiş hissetmen çok doğal. Ayrıca ailesine gönderilen kaynaklar konusunda da senin fikrinin alınması şart. Umut ediyorum ki eşin seni daha iyi anlayacaktır. 🌟 Ancak zamanla bu durum değişmez ve sürekli tek taraflı bir fedakarlık beklenirse, kendin için neyin doğru olduğuna karar vermen gerekebilir. Unutma, önce sen değerlisin. ❤️50 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılkullanıyor evet
00 Yorumla
1 yılEvlilik, iki kişinin maddi-manevi birbirine destek olduğu bir ortaklık demektir, tek taraflı fedakârlık değil. Eşin seni değil, sorumluluklarını taşımalı. Kendi ailesine harcamak için senden sürekli para istemesi sağlıklı değil. Senin de ihtiyaçların, hayallerin var. Sevgi, güven ve saygı temel olmalı. Bu noktada açık ve net konuşmalısın. "Ben senin sponsorum değilim, hayat arkadaşınım," demelisin. Maddi konular evlilikte sorun yaratır ama esas sorun, değer görmemek. Unutma, hak ettiğin değeri önce sen vermelisin kendine.
“Parayı isteyen çok olur ama sadakati hak eden azdır.
50 Yorumla
1 yılGerçekten çok üzücü bir durum… Evlilik karşılıklı fedakarlık gerektirir ama burada hep senin fedakarlık yaptığın, hep senin ikinci plana atıldığın çok belli. Kendi ailene, kendi ihtiyaçlarına öncelik veremezken onun ailesi ve arkadaşları için bu kadar harcama yapması büyük bir sorun. Üstelik senin düşüncelerini bile önemsemeyip sürekli susturmaya çalışması da ayrı bir problem. Maddi manevi her yükün sende olması gereken bir evlilik asla sağlıklı değildir. Kendini bu kadar değersiz hissettiğin bir ilişkide mutlu olman çok zor. Bu şekilde devam ederse içindeki sevgiyi de tüketir. Bence biraz durup kendi mutluluğunu düşünmelisin, çünkü hayat sadece başkalarına yetmek için yaşanmaz.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılArkadaşım evlilik böyle bir şey asla değil. Erkek kadından para istemez hele başkaları için ( sizin kendi eviniz yani kendi olduğunuz aile haricindeki kişiler için asla istemez ) varsa vardır yoksa yoktur. Ben de evliyim ve çalışmıyorum eşim asla böyle biri değil aksine o hep verir ama çalışmayı bu yüzden de asla istemedim açıkçası. Evlenmeden önce hep korkardım ya böyle birine denk gelirsem diye. Sevgililikte de evliyken de para isteyen erkekler hele hele başkası için ya da çok fuzuli bir şeye hep midemi bulandırmıştır. Burada o kadar bu tarz hatta daha kötülerini gördüm ki evlilikten nefret etmekte çok haklısın. Evi erkek geçindirir asıl bu onun asli görevi. Kadın ise tercihe bağlı olarak çalışır erkeğin bu konuda tercih hakkı yoktur. Sen ona rağmen çalışmayı seçmişsin birde seni sömürüyor yazık valla asla verme tedavi olması gereken o sen adam mısın de aşağıla onu cidden bunu hakediyor.
13 Yorumla
Soran1 yılAsağılayınca da evi terk ediyor annesi izin verdi oğlumu üzme çeker gider diyor
Cevap sahibi1 yılAnnesinden izin almalık bir durum yok o yetişkin birisi ama beyni gelişmemiş birisi belli ki. Seni de üzerse sende çekip gidersin 😉 8 aylık evliyim bir şeylere kızdığım da ama cidden düzelmeyeceğini sandığım çok kötü gördüğüm şeylere kızdığım da gitme işini ben yapıyorum asla izin vermiyor sen korkut öyle zaten izin veriyorsa yüzde yüz akıbet belli. Ben sana diyeyim bunun sonu boşanmaktır. Kendini ezdirme kaynananda çok kötü biri belli asla susma.
Soran1 yılKötü kalpli bi kadın
Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı. Eşlerin parayı paylaşmaları taraftarıyım. Ancak eşlerden biri zor durumda kalınca. Eğer ortada acil para paylaşılacak bir mevzu yoksa paylaşılmamalı. Misal ev alınacaktır ama 40k eksik vardır, sizde vardır verirsiniz. Şeriatta kadın para vermek zorunda değil diye biliyorum ancak emin değilim. Eşiniz siz hariç herkese bonkör ise ve bu bonkörlük neticesinde de sizden para istiyorsa vermeyin. Sitemkar bir uslup yerine daha ılımlı bir üslup kullanın normal yaşantınızda. Para hususunda kesin sınırlarınızı çizin.
20 YorumlaHayat artık müşterek ama seni bu kadar rahatsız ettiyse ortada abartı var demektir. Müşterek hayat sadece ver demekle olmaz, nereye ne verileceği de ortak bir karar altında olmalı. Yeni evliysen ailesini düşünmesi normal. Sorumluluk aldıkca duzelir umarım
31 Yorumla
Soran1 yılUmarım
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılHer şeyin fazlası zarar getirir.
Bunu bilmek farklı , uygulamak galiba kimi insanın işine gelmediği için yapmıyor.
Kararı ve yaşayacaklarınızın rotasını başkalarında aramamalısınız.
Hayat hem kadın , hem erkek için (evliler için söz konusu) müşterek olmak zorunda.
Ne erkek kadına sürekli para vermeli (eğer çalışıyorsa) , ne kadın erkeğe.
Aradaki sınırı ayarlayabilmeli eğer mutlu ve mesut bir birliktelikse hayatta.
Hep düşünürüm paranın kıymeti olmasaydı insanoğlu neyin üzerine titrerdi.10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBende ilk zamanlar çalışmıyordum. Ailemi bile eve davet etsem göze batiyordu 🙄 bütün bilezuklerimi aldi borclarimit var tabiki veririm ama böyle yapması beni çok incitti… sonra her ay istedi bilezik verdim. Ise başladım ilk ayliklarimi verdim baktım sonu yok bir iki aydır vermiyorum bende eve alışveriş ediyorum. Ama birazda kendimi düşünmek zirundaiym. İş yerinde güne katıldık ona söylemedim mesela para biriktir derim. Eğer edim birgün bisey derse bende derim kötü gün parası yani fenami
69 Yorumla
Soran1 yılYani kadın olarak güven altında olmak zorundasın kimseye güven olmaz bu devirde evi terketse aldatsa veya yapmasaydın dese ne olacak?
Cevap sahibi1 yılAynen öyle … yastık altinda sakladım biraz. Çünkü yarın birgün belli olmaz , dediğin gibi. Allah hiçkimseyi kimseye muhtaç etmesin..
Soran1 yılAmin
Soran1 yıl@Hjhgjjh senin gibisine laf anlatılmaz
Cevap sahibi1 yılAynen öyle … gerektiği zaman zaten hep dedtekliyoeum. Veriyorum evalusverusi bana ait mesela. Sadece oradan kalan parayı kendime biraz ayırıyorum. Sucmu günahmi?
Soran1 yılİstediğin kadar destekle bunlar kadınlardan daha para. Gözler bir kadının ağırlığını kaldıramıyor çoğu
Cevap sahibi1 yılDün alışverişe gittik o ödemek zorunda kaldı. Beni işten almıştı dedim çantam yok yanımda.. hoşuna gitmedi 🙄 gerçekten değmiyor bunlara.. sonra evde laf sokmalar
Soran1 yılBir erkeğin cidden bu kadar para konusunda yalvar yakar istemesi benim sinirimi bozuyor demekki ben çalışmasam bana bakamayacak nediye evleniyorlar anlamıyorum ki
1 yılKadın çalışmak zorunda değil erekege para vermek zorunda hiç değil k. B ama götü yemiyorsa evlenmeseymiş kesinlikle hasta deilsin çok mantıklı ve akıllı konuşuyorsun bence kendisi tedavi olsun 👊
62 Yorumla
Soran1 yılEvlenmeye gelince kız arayıp duruyorlar kaldı ki parasıyla öne çıkan kimseye evet dememiştim ben hayat neyse beraber yaşayalım yapalım demiştim ama kullanılmak da istemiyorum
- 1 yıl
Haklısın gerçekten umarım her şey iyi olur hakkında 🙏
Evlilik böyle bir şey değil kesinlikle karı koca arasinda senin paran benim param muhabbeti olmamalı bence ama adam dediğinde önceliği her zaman evi eşi çocukları olmalı kendi kazandığı parayı kendi keyfine harcayıp sonra ihtiyaçlar için para lazım diyorsa sıkıntılı sen çocuğunuz yoksa bu evliliği gözden geçir.
20 Yorumla
1 yılBu durum gerçekten zor görünüyor. Eşinle bu konuları açıkça konuşman önemli. İhtiyaçlarını ve duygularını net bir şekilde ifade etmek ilişkinin sağlıklı bir şekilde ilerlemesine yardımcı olabilir. Birlikte kararlar almak ve sınırlar belirlemek ilişkinizi güçlendirebilir. Duygularını açıkça paylaşarak, eşinle anlayış ve iletişim yoluyla bu durumu çözebilirsin. Unutma, sağlıklı bir ilişki karşılıklı saygı, anlayış ve iletişim gerektirir.🙏🏻
10 YorumlaDurumun kötü cidden. Oturup konuşmayı deneyin. Olmuyorsa ve çocukta yoksa çokta yıpranmanın anlamı yok. Bu baştan böyleyse yeni evlisiniz. Sonu da böyle olur. Değişmez yani. Umarım kıymetini anlar. Herşeyin para olmadığını aile olduğunu anlar bir an önce
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılHayır bu gerçekten bir evlilik değil. Seni resmen sömürüyor ve başkaları da sizi sömürüyor. Daha kendi hatasını göremeyen ve kendi kurduğu ailesinin maddiyatını umursamayan bir adam nasıl daha büyük bir aile kursun? Ortada çocuk yoksa ayrıl derim yoksa başın çok ağrır. Gerek akrabalardan gerek çevreden hatta gerek bazı programlardan görüyorum bu tarz adamları ve asla düzelmiyorlar. Kendi babam da buna bir örnek.
11 Yorumla- 1 yıl
Kaldı ki daha sana saygı duymayıp derdini dinlemiyor üstüne bir de başkalarına anlatmana karşı oluyor. Kusura bakma ama ortada gerçek bir sevgi yok ve bunu düzeltemezsin Çünkü sevgi insanın içinden gelir. Senin ona sana karşı nasıl davranmasını ya da ne yapmasını anlatmana gerek yok çünkü o bunu düşünebilecek kadar olgunlaşmış bir adam olmalı.
Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Evlilik böyle bişe değildir de o kafasında farklı kurmuş evli olamamış evin herifi olamamış yazıl etmiş. Düzgünce oturup geleceğe dair bir plan çizdinizmi
12 Yorumla
Soran1 yılGelecek yok
Paran için evlendiğini düşünmüyorum ama ilişkinize ve ailenize değer vermiyor gibi görünüyor sizin ihtiyaçlarınızı değil başkalarının ihtiyaçlarını ön plana koyuyor bu yüzden de yol yakınken dönmeniz ya da bir ilişki terapisti ile görüşmeniz daha iyi olacaktır bence ama canınızı sıkmayın derim hayatta yaşadığımız her şey bir tecrübedir 🥰🙏
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 666 cevap paylaştı. Sizin evde işler ters işliyor sanırım. Hem evlilikte senin paran benim param diye birsey olmaması lazım ama neyse
30 YorumlaBen kendim adına söylemek isterim 1yıl süren ilişkim vardı, ve beni her daim maddi olarak görüyordu ortak aldığımız evime eşyalarımı bile alıp götürdü ben de ona dedim ki haram olsun, gitt sömürecek başkalarını bul !! Bu yüzden bir adam bunu yapıyor ise maddi konularda asla bersber olunmamalı..
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılVah vah vah bu hallere kadar düştük mü be yazıklar olsun. Hadi acil bir ödeme vs olur da bir iki kere ister insan ya da evdeki ödemelere kadın isterse katkı sağlar ama bu ne rezalet ya.
30 Yorumla
1 yılEvlilikte ki en büyük sorun para paylaşımı gibi. Geçmişte erkeğin bi şekilde evi olsun ki geri kalan maaşla hal edilecek olsun. Zaten insan da dengi biriyle evlilik yapsın. Yoksa gelir giderde büyük sorunlar oluyor
10 Yorumla
1 yılKocanızın yaptıkları doğru değil. İkinizin kazancını nasıl harcanacaksanız neye yatırım yapacaksanız birlikte karar vermelisiniz. Senin rızan olmadan kendi kazancını ve / veya senin kazancını istediği gibi harcayamaz. Bu doğru değil.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Evet evlilik böyle bir şey evliliğin gerçek yüzü.. Bekarım hiç evlenmedim ama arkadaşlarım da yaşıyor bu durumu... Durumları iyi ama elinde ki paranı alıyor. Bu normal değil
20 YorumlaBöyle Erkek ler çoğaldı alıştırma para vermeye senin paranı yer muhtaç bir kadın bulur onada kendi parasını yedirir seni enayi yerine koyor, Erkek çalıştığını karısına verir ya da banka kartını
10 YorumlaÜzülerek yazıyorum ki konu bunlar ise 80 yaşına kadar birlikte olsanız konularınız yine aynıları olacak..
Hiç bir şey düzelmeyecek...
Maalesef..10 Yorumla
1 yılKesinlikle haklısın, boşu boşuna bi birinize katlaniyorsunuz
40 YorumlaOnu, geçtim abi, m benden, istiyor bu neki oyüzden, ne koca ne de başka biri hayatımızı, işgal, etmemeli
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılCanım sana tavsiyem çocuğun falan yoksa seni bağlayan bir şey yoksa bu evlilikte ayrıl gitsin tamam şimdi söylemesi zor geliyor ama böyle de hayat geçmez ki inceldiği yerden kopsun hayata bir kere geliyoruz bir daha gelmiyoruz onun için en iyi şekilde yaşamalıyız yıpratma kendini olan sana oluyor sonra karşı tarafa değil unutma bu hayatta her şey stresten hastalıklar falan filan yani
00 YorumlaBildigim cok iyi avukatlar var canim tek celsede bosanip donuna kadar alirsin . Aile bahane disardida kizlarla paralari yemek sahane
50 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 694 cevap paylaştı.
1 yılBu nasıl evlilik herkese ona buna sömürülmek mi çok gecmes bosanirsiniz çünkü arkadaş aile kavramını daha anlayamamış hala anne evinde saniyo kendini birde yuva kurmuşsun sen herkese neden yardım ediyon kendin muhtacken
07 Yorumla
Soran1 yılDemi benden buna kızıyorum
- 1 yıl
Bak kardeşim eşine nasihat et bı evlilik yuva kolay kurulmuyo ben boşanmış biri olarak tecrübe ile söylüyorum ne zaman baskalarinin problemlerini laflarini ailenize kattınız ilerde maalesef çok büyük sıkıntılar yaşarsınız.
Soran1 yılBen söylüyorum ama ufak tefek şeylerin hesabını yapma diyor
- 1 yıl
O zaman cebinden yap hesabını de
- 1 yıl
Ufak tefek dediği beyaz eşya v s ise
Soran1 yılAynen diyor maaş günü peşime düşüyor 😂
- 1 yıl
Allah iyi etsin inşallah
Gizli Üye(18-24)1 yılYanlış kişiyle evlenmişsin asla düzeleceğini düşünmüyorum. Ya yol yakınken vazgeçilecek ya da bir ömür sürüneceksin sen değil bir tek çocukların da sürünür. Ama Türkiye’de evlilik çok büyütülüyor ve insanlar birbirinin kahrını çekmek zorunda gibi görülüyor düğünlere para harcıyorlar asla düğüne inanmam var olan evliliktir.
30 Yorumla
1 yılEvet kesinlikle seni aldatıyor çünkü aldatmıyor olsaydı o sana para verirdi kovandan hemen boşanmalısın çünkü parasını başka kadınlara yediriyor biraz düşün bakalım bir erkek kızdan neden para ister
30 YorumlaEvlilik böyle bisry değil canım benim o sen karisi olarak değil yiyecek parası olarak goruo bencil herif
20 YorumlaHarbiden boyle kocalar kaldii bu devirde. Normalde sana vermesi lazim ya da dokunmicak sana bir iki ay dene verme
22 Yorumla
Soran1 yılVermeyeceğim ilk kez maaşım olmasa ne yapacak kapıya mı atacak göreceğiz denemek lazım maaşım için mi bakıyor bana göreceğiz
1 yılEvet kullanıyor bunun için kızlar erkeklerden para istemesi lazım erkekler kızlardan değil bu çok yanlıştır ben olsam şimdilik gibi çalışıp keşke kız bulabilseydim ve sevgili olup evlenirserdim çalıştığım karnıma para paylaşırım ve ona bakalım bir de 14 Şubat ayı geliyor ona kolye veya kendin sevdiği elbise hediye ederdim ama şimdilik çok mutlusuz şekilde Türkiye den bıraktım kız bulamıyorum artık yurt dışında gideceğim bunu kara verdim 😢🥺☹️😫
01 Yorumla
Soran1 yılBy by
Gizli Üye(18-24)1 yılYanlış anlama ama problem ikinizde. Hadi onun erkeklik gururu yok. Peki senin aklın yok mu? Ölürüm de bir erkeğe paramı yedirmem. Paranı harca kendine, para yok de
36 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBen ev işi yaparsam kocamdan para isterik
Cevap sahibi1 yılİsterim*
Soran1 yılYa hayat ortak diyoruz ama ne bileyim yettiği halde istemek saçmalık ama yetmediğin de veriyorum yani ama onunda yetireyim derdi yok sorun orada rahat yani
- 1 yıl
Bak o farklı bir şey ama yani dediğim gibi yani iki taraf için de birbirine yardım etmesi güzel bir şey ama şimdi bir bayana gelip de ben ona vermem başka hesap açarım şunu yaparım ben ona karşıyım kardeşim ben ona karşıyım ben veriyorsam zamanı geldi mi sen de vereceksin öyle söyleyeyim öyle bir şey yok
Sakın verme senin maaşın komple sana ait o kendi maaşıyla eve bakacak eğer bundan dolayı trip atıypsa veya başka bişeyse seni tamamen cüzdan olarak görüyo boşan iğrenç böyle erkek mi olur hatta insan böyk
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı. Arkadasina buzdolabi mi vermiş anlamadim ki, neden sürekli para istio o da garip hanginiz daha fazla kazanıyorsunuz?
14 Yorumla
Soran1 yılO daha fazla kazanıyor sana ihtiyacım yok asla bir kuruşunu verme diyor sonra ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi istiyor evin kira bedeli kadar atıyorum mesela daha az atıyorsam aa az ama bu yapıyor tam bir prenses
Soran1 yılYiyo savuruyor anasına danasına hediye alıyor
Terapiste gidin en iyisi bu
Olmazsa ayrılmayı düsün10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 557 cevap paylaştı.
1 yılYok demesini bilmen lazım ilerde sorun olur senin ondan istemen lazım sen istiyorsun
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı.
1 yıldeğil evlilik böyle bir şey değil
kocan seni bildiğin hortumluyor
kocan seni bakacak sen onu değil
20 Yorumla Benim esimde oyleydi sonra calismadi isi birakti bir dahada calismadi sorumluluk almadi ben para verdikce gitsin oda calissin evin ihtiyaclarini vs birlikte yapin oyle tek tarafli olmaz yapma. kendine yazik
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEvlilik böyle bişey değil sende kendimi gördüm çok üzüldüm 😞 çocuk düşünme derim çocuk olunca her şey daha çok zorlaşıyor
20 YorumlaEvlilik aynen öyle bişey ben o yüzden ayrıldım... Sevgililik daha iyi ;)
20 YorumlaEğer sürekli olarak senden para talep ediyorsa ve başka alanlarda seni ihmal ediyorsa bu durum manipülasyon olabilir ilişkinizde gelecek göremiyorum gözden geçirin 🙂
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılKocan tam bir sümsük, insanı deli eden tiplerden... Bunlar ne laf anlar ne hatasını anlar, hep haklıdırlar. Allah sabır versin...
02 Yorumla
Soran1 yılNarsist
- 1 yıl
Sallama, hayatını yaşamana bak...
- Aile & Toplum konusunda 861 cevap paylaştı.
1 yılKızım sen hasta mısın? Ne diye kocana para veriyorsun. Adam seni sömürüyor. Gerçi, bana göre karısından para alan, adam sayılmaz..
05 Yorumla
Soran1 yılİşine geliyor işte aileme diyorum sırf kötü olma ver Allah ver kafasındalar ama kendi aklım fikrim olsa da ne yapıyorsa yapsın
- 1 yıl
Sen önce kendini insan yerine koy. Tabi bizim cahil kadınlarımızın birçoğu kendisini erkeğe sömürü malzemesi yapmayı kadınlık zannediyor ama bu senin tercihin. Masaya yumruğu vurmasını bil. Gerekirse boşanmayı göze al. İlla bir noktada geri adım atacak. Atmıyorsa zaten ömür geçirebileceğin bir erkek değildir. Diğer yol kendini feda et ve ömür boyu mutsuz yaşa.
Soran1 yılher şey ben de bitiyor ailemden destek almaya çalıştım ama nafile. Dediğin en doğrusu
- 1 yıl
Ailen senden önce kedisini düşünüyor. Kızımız boşanırsa çevreye rezil oluruz, başımız ağrır, zamanla bu yaşama alışır ve razı olur sonra da bu alışkanlık onu mutluluğa götürür, zannediyorlar. Hayır götürmez. Kalbine iner, yüreğinde katılaşır ve taş gibi yerleşir oraya.. Ömür boyu bu alıştığın acı ile yaşarsın. Ancak dediğim gibi kendi yolunu çizerken boşanmayı ve sonrasını göze al. Çalışan bir kadını kabul etmeye hazır binlerce erkek var çevrende. Çok daha iyileri. Yeter ki kendine güven ve kararlı ol.
Soran1 yıl👏🏼
1 yılEvdeki masrafları karşılamayıp kendi ailesine harcıyorsa oda yanlış bir şey Allah kolaylık versin belayı tam bulmuşsun
02 Yorumla
Soran1 yılAllah bana yardım etsin
- 1 yıl
Amin
Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Evlenince ayrı bir ev ayrı bir yuva kurulmuş para o aileye ait yatırımda aileye yatırılır anne babaya olmaz
10 Yorumlayanlış kişi yanlış tercih sadece
10 YorumlaNiye verdinki yazamaninda alistirdin sakin verme birdaha hata sende ye ic
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılbaşlığın şöyle olması gerekiyodu sanki : yeni evliyim kocam bi dakika rahat bırakmıyor tavşan gibiyiz kurtarın beni 😂
21 Yorumla
Soran1 yıl😂
Canım erkekler istedikleri olmayınca ya da seni kullanamayacağını anlayınca “hastasın tedavi ol”derler! Bilemiyorum ama yerinde olsam yollarımı ayırırdım
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılKeşke böyle bir erkekle evlenmeseydin yol yakınkan boşan
22 Yorumla- 1 yıl
Kiz kafam dondu harbiden ne oluyor 🤣ya
- 1 yıl
1 yılYani bunu zamanla anlarsın da sanmıyorum sor nicin? Bu kadar Çok para istiyorsun.
Bence öyle şeyler yeni evlilik te olur ya adam ister ya kadin esler.. Dert etme her şey yoluna Girer bacim🤲🏻🤗20 Yorumla
1 yılEvlilik böyle bir şey değil. Daha kocanız bir birey olamamiş. Başkalarının hayatları kendisinden öncelikli.
00 Yorumla
1 yılSitede 10 kadının 9 u sana benzer dertli..
BLANK alanları zihnimiz dolduruyo sizle ilgili ;)
02 Yorumla- 1 yıl
E demek ki günümüz evlilikler çok saçma ya eskiden de öyleydi gerçeği şimdi sadece internet sosyal medya her şey yaygın herkes bişeylerini ortaya döküyor diyelim benim babam da annemden çok altınlarını aldı vermedi geri hala sen düşün hep böyle tuhaf böyle olmaması gerekiyor
- 1 yıl
@Gizlikızzzzzz1 eski nesille ilgili ben şu kanaate vardım, dediğin gibi bak, yedikleri 💩 aşırı fazla, ama güzel ahkam kestikleri için, bi kalkan üretiyo gibiler. yoksa, çıplak bakıldığında farkediliyo
1 yılHerşeye fevri olma ama bu iyi değil vede hiç normal değil
01 Yorumla
Soran1 yılÖhö fevrilik deyince ben 🏃♀️
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Evlilikte sen ben diye bir şey yok ki 2 beden tek vücut oldunuz yani o sana verir sen ona verirsin bunların lafı yapılmaz
02 YorumlaHarika bir evlilik Harika bir koca bulmuşsun 😀 sizin sonunuz pek iyi görünmüyor.
01 Yorumla
Soran1 yıl🙏🥲
Direk evlenmedin herhalde.. niye nişanlılık dönemi var?
01 Yorumla
Soran1 yılVar nişanlandık zaten ama hepsi çok kısa sürdü
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılKocan abartmis. Herkes geliri olcusunde destek olur.
02 Yorumla
Soran1 yılBencede
- 1 yıl
bazi kadinlarin kiymeti bilinmiyor ya. ne deyim
- Devamını Gör (119)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer