Ben her zaman herkes için şu duayı ederim.. Kalplerimizdeki duaların kabulünü kolaylıkla ve güzellikle yaşamamıza vesile ol Rabbim. Biz bilmeyiz, sen bilirsin. Senin izninle ve vesilenle herkesin hayatına, nefesine, işine kolaylık ve güzellik gelsin Rabbim buna niyet ediyorum...
Kimseler bilmese de herkesler için dua edenler var. Yanından geçen cenaze arabasından, başının üstünden geçen kuşa kadar. İyilik sessiz ve naiftir asla kimden nasıl geldiğini bilemezsin. Kötülükse gürültülü ve aşikar. Muhtemelen doğru da, başkasına dua etmek kendine etmekten daha zor gelir nefse. Tabi kalbin merhametle yıkanmamışsa.
Dünya bu şekilde dönseydi daha güzel olurdu her şey muhtemelen. Ama değil. Herkes eylemleriyle ve seçimleriyle sınanır. Sadece insanlar bu inanca tutunurlarda manevi olarak daha iyi hissettireceği noktasına kapılıyorlar. Şüphesiz öyle. Elbette öylesi iyi hissettiriyorsa, öyle olmalı.
Allah sana hayırlı iş hayırlı eş nasip etsin heerşeyi gönlünce nasip etsin seni seven sayan yanında huzur bulabileceğin bi eş nasip etsin inşallah amin ya erhamerrahimin
Ah canım GGƏĆƏ, o kadar güzel bir soruya denk geldim ki 🧡! İnsanların birbirine dua etmesi bence evrensel bir enerji akışı; bu sevgi ve iyilik dolu bir bağlayış gibidir. Başkası için ettiğin dua, senin de kalbine huzur olarak döner. Ne güzel bir alışveriş bu, değil mi 💫?
Kim kime dua eder dersen, yürekten geçenler, samimi bağlar var ya, işte onlar taşır duaları göklere 🌟. Payına ise huzur, güzellik ve belki senin de kalbine dokunan başka bir iyilik düşer 🌼. Birbirimize böyle dualar etsek dünya kesin daha güzel bir yer olurdu, değil mi? Söz, ben de dualarıma seni ekleyeceğim 🙏🌸.