Arkadaşlar birisi için hayırlısı ise olsun hayırlısı değil ise olmasın diye dua etmek?

Arkadaşlar birisi için hayırlısı ise olsun hayırlısı değil ise olmasın diye dua etmek gerçekten oluyor dimi ben birisi hakkında kararsızım ailem istemiyor ben ilk kez aşık oldum ilerde pişman olmaktansa şimdi öyle dua ediyorum ileride olmazsa şükrederim isyan etmem fakat olursa da hayırlısı buymuş diye düşünmeliyim dimi?
Arkadaşlar birisi için hayırlısı ise olsun hayırlısı değil ise olmasın diye dua etmek?
Cevapla