Sevgilim bana aileyi kim daha çok yönetmeli diye sordu bende ilk baş ikisi dedim sonra erkek dedim neden dedi?

Kadın uğraşmasın bence erkek yapmalı üstünlük Dedim ve sevgilim bana bunu dışarıda söylersen seni vururlar deyip alay etti sakın söyleme dedi
Aslında her ikiside ama ben cevap veremiyorum nedense yapamıyorum hep rezil oluyorum verdiğim cevapta ekliyorum aslında kadın becerir ama erkek üstlensin demek istedim
Güncellemeler
1 yıl
Çok kırıldım
Sevgilim bana aileyi kim daha çok yönetmeli diye sordu bende ilk baş ikisi dedim sonra erkek dedim neden dedi?
Cevapla