Dinlere inanmıyorum tanrı da yokmuş gibi geliyo?

özellikle islam dini hiç gerçekçi gelmiyo cennet cehennem masalmış gibi geliyo ayetlere baktım tek tek aralarındaki çelişkiler kadın erkek eşitsizlikleri genel olarak saçma geldi sorguladım 2-3 senedir ve inanmamayı seçtim keşke tutuncak bi dalım olsaydı öldükten sonra tamamen yok olmak korkutucu geliyo siz ne düşünüyosunuz

Dinlere inanmıyorum tanrı da yokmuş gibi geliyo?
Cevapla