Kocamla kavga ettik çok moralim bozuk :( ?

Artık bu ani çıkışları beni çok yordu 10 aylık çocuğum var sabah kahvaltı hazırlarken yanımdaydı bende yanlışlıkla tavayı düşürdüm ama şükür ki çocuğa bişey olmadı oda uyuyordu kaldırdım bı anda bağırıp tavayı tekmeledi çocuğu yakacaksin körsün görmüyorsun bilmem ne hakaretler etti senin şu sokranmalarindan yoruldum yok işte daha iki yıl olmadan bıktım gibi içinde ne varsa bağıra bağıra döktü hep böyle yapıyor bı kaç saat sonra hiç bişey olmamış gibi davranıyor ve ben bu durumdan çok yoruldum ağlayınca da çocuk gibi ağlama diyor ne yapmalıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Üç kuruşluk kahvaltı hazırlayıp 10 bin tane laf ediyorsun diyo bana bide
Güncellemeler
1 yıl
Bidaha ben evdeyken kahvaltı hazırlama yemicem diyor
Kocamla kavga ettik çok moralim bozuk :( ?
Cevapla