Kocamla arkadaşım yüzünden kavga ettik cok mutsuzum?

Merhaba evlıyım 32 yasındayım, bı kızım var 2 bucuk yasında.. Benim normal bı erkek arkadasım vardı hala sık sık gorusuruz esımde tanıyor. Gecen gun cocukla dısardayken aradı bı kahve ıcelım dıye bende hazır dısardayken tamam dedım oyun alanına cocugu bıraktık o sırada eşim aradı bende oturuyoruz falan dedım nasıl anlamadım dedı aksam eve donünce ılk kez bu kadar kavga ettik yani arkadasım oldugunu bılıyor tanıyor neden boyle yapıyor anlamadım bende dedım ki hatta gel bağ evine gecelım oturalım bahcede cocukta hava alır dedı ama ben gıtmedım sana her seyı acıkca soyluyorum dedım delirdi bi daha gorusmeyeceksın onla o kadar dedi baya tartıstık bende 28 yasında oldugun ıcın bu tepkın dedım ıyıce cıldırdı Şu an konusmuyor benımle.

Kocamla arkadaşım yüzünden kavga ettik cok mutsuzum?
Cevapla