Sizce erken yaşta sözlenmek yanlışmı?

Ciddi bi ilişkim var kimse bilmiyo öyle bi kaç arkadaşım bide annem biliyor babam bu sevgili konularında çok sert o yüzden duyurmamaya çalışıyorum yaşadığım yer küçük biyer kolay duyuluyo kimseye duyurmadık o yüzden haftanın 6 günü de çalışıyo kalıyo geriye 1 gün oda buluşma günümüz ama saatim kısıtlı pek duramıyorum aşırı zor oluyo 18 yaşındayım bi çoğunuza belki saçma gelir ama sevdiğim insanla en azından 18 de yüzük takarsam babam duycak elalem görcek derdi olmayacak sırf onun için takmıyorum yanlış anlaşılmasın daha çok zaman geçirebilelim diye birde zaten 1-2 yıl sözlü kalsak askerliğini yapsa 20-21 yaşımda falan olucam annemde takamazsın rahat bi 25 ol diyo ama ben 25 e kadar beklemek istemiyorum asla kaçmak gibi veya annemin sözünü çiğnemek gibi niyetim yok ama nasıl ikna edicem hata mı yapmış olurum ben hayatımı sevdiğim insanla yaşayım istiyorum bunun nesi yanlış ki

Sizce erken yaşta sözlenmek yanlışmı?
Cevapla