Olduğun yaştan küçük göstermek iyi mi kötü mü sence?

Şubatta 29 olucam bana herkes ben seni 23-24 sanıyordum diyor 😅 Bende güzel geç yaşlanırsın

Olduğun yaştan küçük göstermek iyi mi kötü mü sence?
Cevapla