Erkeklerden ömrüm boyunca uzak tutan aileme , evlenmemem şoku?

Millet nerde buluyor lisede, univ de genelde anasını satym öyle bir korku islemisler ki beynime insanlara gunaydin bile diyemiyordum. Lakabını polat alemdar koymuşlar.

Annem yolda hep kaslarimi çatarak yurumem, gulmemem gerektiğini söylerdi, erkeklerle çok mecbur olmadıkça konuşma derdi sanki 1965 de yaşıyordum.

Yıl 2025 , 30 yaşındayım tek bir sağlıklı ilişkim olmadı. Aşırı toksik yaşadım. Suanda da evlenip gideyim diye bekliyorlar pardon da kimle evlencem? Sizin tanistirdiklariniz size göre, bana gore değil.

Niye böyle yav , muhafazakar aile cehennem midir?

Erkeklerden ömrüm boyunca uzak tutan aileme , evlenmemem şoku?
Cevapla