Çok sevdiğim bir sözdür. Bu sözde 20 yıl önce tanıştım. Üniversite zamanı sırasında okul arkadaşım ev arkadaşlarıyla tartışmıştı ve 2 kişi ayrı eve çıkmışlardı. Ev arkadaşı bir tane çay kaşığı alıyor tahta üzerinde bu yazı yazıyor. Ne kadar anlamlı o zaman için. Sonra tekrar Bizim arkadaşın ev arkadaşı yani o tahta kaşığı alan başkalar için bizim arkadaşı tekrardan terk ediyor ve oraya geri gidiyor. Yani sonuç olarak diyorum ki 2 plana atılır mısınız veya siz de aynısını yapar mısınız?
Bir nevi bunun adına satış veya satıcı diyoruz.
"sevgiliyle engin denizlere yelken açılır. fakat terkedilenin durumu çok kötüdür. terkedildiğine mi üzülsün yoksa başkasının ona tercih edildiğine mi yansın belli değildir ama genede iddia ediyorum ki başkası için terkedilmekten daha kötü olan bir şey varsa o da eski sevgili için terkedilmektir."
Konunun benimle alası yoktur...




#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903✓™
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer