Aileme sonunda biraz açılabildim, bir yük değilim dimi?

Depresyon yüzünden psikiyatri kliniğinde kalıyorum

işi bıraktım borca girdim +18 işi ve uyuşturucuya bulaştım çıkış bulamayınca intihara kalkıştım kurtarıldım

ailem ziyarete geldi az evvel

içimde tutamadım annemin kollarında ağladım

istemediğin hiçbir şeyi yapmak zorunda değilsin biz daha ölmedik borçlarını kapatırız sen benim her şeyimsin dedi

bilmiyorum onlarında maddi durumları en iyisi değil onlara yük değilim dimi

Aileme sonunda biraz açılabildim, bir yük değilim dimi?
Cevapla