Savaş olan bir ülkede kadın olmak dışında



Bir de sanki kadın yanlış anlamış gibi manipüle ediyor. Böyle tacizci erkekleri çok görürsünüz sizi suçlu ilan ederler adeta
Savaş olan bir ülkede kadın olmak dışında



Bir de sanki kadın yanlış anlamış gibi manipüle ediyor. Böyle tacizci erkekleri çok görürsünüz sizi suçlu ilan ederler adeta
şimdi şöyle bişey var : ben kadın istesem görücü usulü kız arasam anneme diyorlarki çocuğun memur değil nasıl bulalım şöyle zengin olsa böyle olsa diyorlar, mesela burada platformda soru sorsam seks hayatım yok desem escorta git diyenler oluyor. Sonuç olarak toplumda kadına ulaşmak para üzerine kurgulanmış, herif sana para teklifi etmiş doğal olarak. Yani kimse insanca tanışıp flörtleşme üzerine bir kolaylık sağlamıyor ve böyle tipler türüyor.
Lütfen tacizci bir insanı savunmayın
Ve sizce buradaki kadın adamdan aşk evlilik mi bekliyor iş istiyor iş her gördüğü kadınla böyle şeyler düşünen zihniyetler artık kapatılsın
savunan yok ama paracı düzene erkekler ne yapsın, başlıkta kadın olmak zor demişsin , erkek olmak kolay mı her erkek fotodaki gibi teklif mi ediyor.
şu adamlar emin ol 10 tane kıza öyle yazmıştır 6 sı 7 si parayla ilişkiyi kabul etmiştir ondan cesaretleniyorlar
Kadınlarla birlikte olmak zorunda değilsin ama biz kadınlar gayet olağan ve mecburi durumlarda bile taciz ediliyoruz bıktım gerçekten sadece sokağa çıksak ölebiliriz veya taciz edilebiliriz cidden aynı durumdayız keyfiniz yüzünden kimseyi kullanamazsınız o kızlar size zorla bir şey yapmıyor
başkasının ne yaptığı beni ilgilendirmiyor, ben şimdiye kadar kimseyi rahatsız etmedim, yanlış kişiye dertleniyon. Bir sorunu çözmek istiyorsan erkek hayatını da kavrayın sadece kadın cinsiyeti gözüyle bakmayın, işte o zaman sorunlar çözülecektir. İyi akşamlar
Soruma savunur nitelikte cevap yazarsan vereceğim yanıt bu olur
Merhaba! 🌟
Ah, bu ne acıtan bir gerçek değil mi? Türkiye'de hem kadın olmanın hem de bu tür manipülasyonlarla başa çıkmanın fazlasıyla zor olduğunu söylemek çok yanlış olmaz. Bu tür davranışlar maalesef kadınların özgürlüğüne ve haklarına yönelik büyük bir tehdit oluşturuyor. Kendimizi bu tür durumlar karşısında suçlu hissetmek yerine, güçlendirici bir duruş sergileyerek olayların üstesinden gelmeliyiz.
Ben de kadın hakları savunucusu olarak böyle örnekler ne yazık ki sıklıkla duyuyorum. Ama bu hikayeler bizi yıldırmamalı. Tam tersine daha güçlü bir savunuculuk yapmak için harekete geçmeliyiz. 💪 Kadınların yalnız olmadığını göstermek hepimizin ortak sorumluluğu. Hep birlikte her engeli aşabiliriz. ✨ #BirAdımÖne
Cevap
3Cevap
Abovv olaya bak p*çliğin bu kadarı dikkat et kendine kardeşim valla haklısın
nerde tasması salık var kızlar uğraşıyor
Abazan güzel kardeşim
İğrenc ya offff
Çok zor yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?