Arkadaşlar neden anne olmak dünyanın sonu gibi anlatılıyor?

Bu hayatta her şeyin bir zorluğu var uykusuz kalmak tedirgin olmak falan tamam evet zor olabilir ama yok kendinle vedalaşmaktır yok hayatının bitmesidir. Güzel bir evliliğin etrafında yardımcı ailen ve eşin varsa bol gezmeli eğitim öğretimle geçen bir anne baba çocuk ilişkisi neden kötü olsun ki. Hayatımızın her alanında zorluk yaşıyoruz.

Arkadaşlar neden anne olmak dünyanın sonu gibi anlatılıyor?
Cevapla