Anne olmak hayatın tadını çıkarmak için bir son mu?

25 yaşındayım, 3 aylık hamileyim. Hamile olduğumu öğrenenler, özellikle kendi yaşıtım kadınlar hayatımın bittiğini, tüm zamanımı çocuğa ayıracağımı söylüyorlar. Bir noktada haklılar, sonuçta dünyaya bir birey geliyor ama hayatımın biteceğine inanmıyorum. Ayrıca bunu hamile bir kadına söylemeyi çok yanlış buluyorum, insanların saygısızlık yapması ne kadar kolay olmuş.
Anne olmak hayatın tadını çıkarmak için bir son mu?
Cevapla