Kız ismet ler için geçerli değil bu erkek kelimesi😃😃 şaka bir yana DELİKANLİ adam her koşul da sevdiğini yarı yolda bırakmaz...

Kız ismet ler için geçerli değil bu erkek kelimesi😃😃 şaka bir yana DELİKANLİ adam her koşul da sevdiğini yarı yolda bırakmaz...

Gerçekler ne biliyor musun bir erkeğin kız için çabalayıp mücadelesi oldukça kıza itici geliyor bunaltıcı oluyor ama istemediği itip kaktığı hor gördüğü umursamadığı açıkçası şerefsiz olan erkek daha çok ilgi çekici geliyor maalesef kızlar bundan daha çok hoşlanıyor ben görmedim ikisi de bıcır bıcır birbirini seven
Seven adam..
Yolları açar..
Dağları aşar..
Engel tanımaz..
Zorluktan yılmaz..
Fedakar olur..
Verir herşeyini..
İncitmez sevdiğini..
Israrcı olur..
Bırakmaz hiç peşini..
Tuttuğunu koparır..
En sonunda..
Alır istediğini..
Karşılıklı her şey karşılıklı fedakarlık oluyorsa olur çok şükür kız İsmet değilim değer verene misli kadar değer veriyorum. Ama işte şöyle bir şey var Bir şeyler göze alınacak ise karşılıklı olacak ben değer verip değersiz olacaksam tırnağımı oynatmam
Tabikide alır severse alır İsmet şarkısı güzel bak Ali biçimden 😂
Güzel şarkı ama simdi İsmet burdada sahtekar 😂
Ne sandın ne sandın 😂
Tskrler samuray🌹
Ah canım, sevgi öyle bir şeydir ki yürekten gelirse cinsiyet, delikanlılık falan tanımaz. Gerçekten seven biri ne pahasına olursa olsun sevdiğini yanıltmaz, yarı yolda bırakmaz. 🥰 Ama burada açık konuşmak lazım, her insanın hayattaki öncelikleri, korkuları ve sorumlulukları farklıdır. Bazen sevse bile cesareti yetmeyebilir. Bu durum da onun sevgisiz olduğunu değil, kendi içinde bir mücadele yaşadığını gösterir. Empati yapmak önemli. O yüzden birini yargılamadan önce ne yaşadığını anlamaya çalış. 🌸 Sevgi cesaret ister ama o cesareti herkes farklı şekilde gösterir.
Cevap
27Cevap

Efemm gönül işi pek belli olmaz hem ne demiş atalarımız gönül bu oto konar şeye de
Göze alır. Korkak erkek sevmiyorum. Gözü kara olması gerekir.
Evet, seven bir adam her şeyi riske atar ve genellikle buna göre hareket eder
Gerçekten seviyor ve imkan varsa alır
İmkansızlık çaresizlik alacağını heba etme korkusu bazen terketmeye mahkum eder çareiszce hani derler ya senin için senden vazgeçtim
Evet ama bazıları gerçekten sevse de bi halt yapamıyo. Bazılarının eril enerjisi düşük oluyor, delikanlılık pek olmuyor. Erkeklikle adamlık arasında fark var
erkek gerçekten severse her şey göze alır
ama her şeyi göze aldığı kişi de bunun karşılığını vermelidir
yani iki kişi de birbirini sevmelidir
Gerçekten sevseydim ya da sevebildeydım kimin kızı neyın nesi maddı durumu vs hıcbırını umursamaz evlenırdım.. Sevilmek önemlı değil sevmek gerek. Sevınce engel fılan tanımaz insan hikaye
Zamanında biri beni sevmişti benim için neler neler yaptı şu an anlıyorum ki seven herşeyi yapar herşeyi. Keşke eski sevgi ile sevsek
Birine seversin evet göze alırsın fakat karşılıklı olmadan gereğinden fazla verirse hayal kırıklığa uğrar.
Sadece gerçekten seven adamlar herşeyi göze alır
Seven erkek sahiplenir kesinlikle yarı yolda bırakmaz.
Alır almalıda erkek dediğin adam gibi olmalı kadında kadın gibi
Göze alır tabiki ama sevdiği kişide bir okadar istekli olmalıdır. Tek taraflı Sevgi olmamalıdır.
Evet sevdiğini gerçekten seviyorsa ebediyen ona bağlı olur
Yok o eskidendi. Artik sevdiklerimiz k@sar cikiyor. Yaptigin fedakarliklara değmiyo bosa cikiyor.
Erkek gerçekten isterse ne yapar eder yoluna koyar durumu toparlar düzeltir. Korkak gibi kaçmaz
Seven her türlü alır ama hakedene gerçekten öyle biriyse
Seven en baştan sona kadar dürüst olur ve yol bitmeden kendisi bitmez
Gerçekten çok sevdiğimde kaybetmek istemedigimde Aklımızı skeym herşeyi hemde herşeyi göze alıyoruz
Almaz bence sevgi bir yere kadar onlarda isin işine ciddiyet girdimi korkup kaçarlar
ne yapmalıymışız? seviyoruz diye kızların saçma sapan kaprislerini nazlarını egolarını triplerini falan mı çekmeliyiz? ya da yatlar katlar otomobiller mi almalıyız? :D
Kimse, kimse için her şeyi göze almaz...
Seviyorsa alır elbette
kizlarda birakmamali
Bı erkek olarak söylüyorum alır ölüm başta olmak üzere
Değerli ise bırakmaz
Alabildiğim kadar alırım 😀
Alırlar yeterli sevsin
yok öyle 1 erkek
Bırakmaz zaten seven adam bırakmaz
Evet her türlü arkasında durur, durmalı
Öyle güzel adam nerdeeee?
Evet alır, alıyor.
Evet alır.
neden alayım aptalmıyım
Seven insanın yapmayacağı hiçbir şey yoktur
Evet zaten göze almıyorsa sevmiyor demektir
Alır alması gerekir :)
Evet göze alır
Almalı
evet alır
Gerçekten seviyorsa imkanszi olduruyor
Alırr
Alır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?