Liseden sonra kalıcı kaç arkadaş oluyor?

şu an 12 yim aşırı samimiyiz diyebileceğim 2 arkadaşım var gerisi sevdiğim insanlar okulda konuşuruz dolaşırız ama dışarda bulusmuslugumuz yok bu 2 yeterli mi yoksa bi kaç kişiyle daha samimi olunur mu onlarla nasıl samimi olabilirim nasıl dışarıda buluşmayı onlar için cazip hale getirebilirim?
Liseden sonra kalıcı kaç arkadaş oluyor?
Cevapla