Kimseye eyvallahım olmaması iyi bir şey mi?

Kız Arkadaşım " Arama beni" diyince aramadım bir daha

Patronum " Sen Karışma" dedi, hiç bir şeye dokunmadım. " Karış" da demediği için işe başladığım günden beri kart basıyorum sadece

Eski işimde ise " Ne gerekiyorsa yap" dedikleri an canımı dişime taktım..

"Bırak ben yaparım" diyen müdüre "Peki- Al sen yap" dedim...

Kimseye eyvallahım olmaması iyi bir şey mi?
Cevapla