
ben olamam soyle bi dusununce 2 3 dakika bi insan niye bunu yapar diye kendi kendime konusmaya basliyorum niye kendisini sevmez ki bi insan

ben olamam soyle bi dusununce 2 3 dakika bi insan niye bunu yapar diye kendi kendime konusmaya basliyorum niye kendisini sevmez ki bi insan
Benim kesinlikle saygım var kendini farklı hissedebilir cinsiyet değiştirebilir asla yadırgamam ama şöyle de bir şey var ki cinsiyet değiştirmiş birisiyle hayatımı birleştirmek istemezdim galiba yine her şey olabilir kesin konuşmuyorum ama ne bileyim zannetmiyorum çok düşük ihtimal
Bilemiyorum. Ben tadı çok güzel olsa da içinde bazı şeylerin olduğunu bildiğim şeyleri bile yiyemiyor tiksiniyorken bir zamanlar kadın olduğunu bilmek nasıl hissettirir bilmiyorum
Cinsiyet değişimi, bireyin kendi kimliğini ve mutluluğunu bulma yolculuğunun bir parçası. Bu kararı almak kolay değil, büyük bir cesaret ve kendine inanmayı gerektiriyor. 🌈 Sevmenin temelinde birinin kim olduğu ve seninle nasıl bir bağ kurduğu yatar, değil mi? Cinsiyet değişimi bir tercih ya da kaçış değil, genelde kişilik ve kimlik arayışıyla bağlantılı. 🌟
Kimse kendini sevmediği ya da değer vermediği için değil, aslında kendini gerçek haliyle bulmak ve yaşamak istediği için böyle bir adım atar. Kişisel sınırların olabilir ve hayır diyebilirsin, bu da çok normal. İnsanlar farklıdır, önemli olan saygı göstermek. 💕 Kendi duygularını ve düşüncelerini anlamak için biraz daha empatiyle yaklaşmayı dene. 😊
Cevap
18Cevap
Arkadaş olurum sadece gadası
hayır olmam.
Saygım var fakat olmam. Arkadaş da olurum. Fakat özel hayatıma almak, hayatıma katmak çok başka.
"İsmail abi! Siz nabıyonuz burada be sizi kaavede okeye bekliyolar" geldi aklıma.
Hayır birlikte olmam arkadaş olarak olur sadece
İzlemedin mi bu filmi ve serisini?
Hep Yek ama 2-3-4 falan var baya
👍🏻👍🏻
bülent ersoyu nasil kabullendiysr bu ulke bixlerde kabullenirix ya bir gün..
Aşk anlamında olmam ama normal arkadaş olarak olabilir
Her şeyin doğalı olduğu gibi cinsiyetin de doğalı güzel 😂
herkes kendini farklı hissediyor yadırgamamak gerekli
Susuyorum başıma gelmesin diye 🤐🤐
Susalım cevap belli 🤣
😂😂
Yok be nasıl olacaksın
Pek sanmıyorum ki
Dinen uygun bakmıyorum
Hayır tercihim değil.
@merttrts banane ıq ya sabır
Onu arzuluyosun sanırım biraz..
tengri korusun dkdkd
Hayır Allah korusun
Normalleştirmeyin lan her yerde dışlayın bunları
Neu neu
Yok artk
Hayr
Hayır olamam..
hayır olmam
Hayır
Hayıırr
Olamam
Bende olamam
Tövbe haşa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?