Biriyle yaşanilan seyler duyulan pismanligi aşmak?

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaslar, istemedigim ama ilgisine kapildigim icin biriyle bir seyler yaşandı. Her gordugumde kendimden ve ondan itiliyorum bu duyguyu nasil asabilirim? Yasca buyuk ve tipim de olmayan bi insan. Nasil bunu yapabildim diye kendimi yiyorum.
Güncellemeler
1 yıl
Kendisini istemedigimi anladim ve cok pismanlik duydum bu duyguyu asamiyorum.. çok ileriye olmasa da bazi seyler yasandi aklıma geldikce kotu hissediyorum icimden gelmeden bu tarz bir seye kapildigim icin. Sanirim manipule edildim
Biriyle yaşanilan seyler duyulan pismanligi aşmak?
Cevapla