Annem 70 yaşında ve ailede tek bekar benim. Evliler benim bakmam gerektiğini söylüyor. Böyle mi olmalı?

Benim annem ve babam bana gram mal bırakmadı. Hep evin erkeklerine kaldı her şey şimdi de annem sürekli her işine benim koşmamı istiyor ama bu durumdan içten içe huzursuz oluyorum. Kendimi hizmetçi hissediyorum. Diğerleri evli. Daha evlenemedim diye ben ilgilenmek zorundamıyım? Yitip geçen bir hayatım var. Kahvaltı hazırla evi temizle yemek yap. Kendime hiç zaman ayıramıyorum. Benim kaderim sanırım bu. Anne baba atılmaz bakılması lazım ama bilmiyorum. Akan bir hayat var ama ben hep evde işte güçteyim

Annem 70 yaşında ve ailede tek bekar benim. Evliler benim bakmam gerektiğini söylüyor. Böyle mi olmalı?
Cevapla