Beyler bayanlar size bir şey sormam lazım:)? Ben kimseyle anlaşamıyorum bana göre biri yok ve buaralar kalbim bomboş? napmalıyım?

İnsanlara kaba davranıyorum son zamanlar kimseyle anlaşamıyorum yanlışlıkla kalp kıraım diye de konuşmuyorum kimseyle

Artık insanlara değil anlaşılmaya ihtiyaç duyuyorum çünkü ailemle de aram iyi değil

Kendimle de biraz kırıklığım var bişeyler yapmak istiyorum yorgunluğum var böyle değişik bişey

Noldu bana böyle ve ne olcak şimdi ne yapmam gerek

Beyler bayanlar size bir şey sormam lazım:)? Ben kimseyle anlaşamıyorum bana göre biri yok ve buaralar kalbim bomboş? napmalıyım?
Cevapla